tisdag 3 juli 2007

Tassar in i bloggvärlden =)

God Morgon, är så himla glad - lade in min livs första blocket annons i går och det gav mersmak =) här ska säljas !!!!

Vi köpte nya soffgrupp på EM (till Jul blir det 5 år sedan) och denna har verkligen inte skäl att kallas kvalitets soffa.
Jag ville ha en tygsoffa då men min sambo var ej mogen för det, då våra barn fortfarande var små och han tyckte det var mer praktiskt med en skinnsoffa. Så det blev en ljus lavagrå/beige soffgrupp. och nu har den spruckit i skinnet *suck* på EM (Europa Möbler ) säger man att bla en skinnsoffa får inte stå i sol ljus från ett fönster ... hmmm strålar kan nå soffan ibland trots markiser och mairo rullgardiner och linne panel längder .... morr.


Inte något ont som har något gott med sig *tjohooo*
Nu föll sambon och jag för samma soffa - nu får jag min vita känsla i vardagsrummet *kär*

Ekeskog i blekinge vit


Lite nervöst bara IKEAs katalog gäller t o m 15 juli så TÄNK om de tar bort klädseln i vit .... där av blocket annonser här ska säljas ihop till två nya "treor"

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt va? Att få sin vita soffa till slut! Jag vet preciiiis hur du känner för vi hade en SVART skinnsoffa...urk! Den ni ska köpa e så finer! Och mäktig på nå sätt för dom e så stora!

Kram/Mari