söndag 8 juli 2012

Gräsänka!!! i några dagar

Söndag kväll redan eller.. förresten det HAR varit en lååång vecka!
jobbat alla dagar men idag blev det bara tre timmar ! inte dumt alls!
ha hunnit med lite hemma efter jobbet skööönt det var välbehövligt!!

foto IKEA
Men hua vad jag skulle behöva en HEL dag hemma 
komma i kapp med tvätt och röjning!
Men men... Just nu så är det fullt upp "överallt" !
Vad tyx om nya kranen som IKEA presenterat 
Snygg tycker jag =)

Foto Handplockat

UNDERBARASTE Tiina på NoaNoa
jag (och mina vänner som var med på inköpen av Noa Noas kommande kollektion)
väntar otåliiiit på första leveransen som ska dyka upp NU redan i JULI
Vi megalängtar bla efter denna svarta klänning med vita pricka på...
Sa det Till Tina på NoaNoa att jag ville fota inför en annons i Augusti och VIPS
så sa hon jag skickar det du behöver från Prov kollektionen!
ÄR HON INTE FÖR UNDERBAR!!!
(Jag önskar att ni ALLA fick träffa henne hon är helt underbar!)
foto freehouseinterior

Hittade en ny sidan sista jag surfade runt  
Visst var det fint med samma sort som Ytterpanel i en hall 
tycker det var fint!

OJOJOJ
Snart är väntan ÖVER!!!
På tisdag får vi förstärkning här hemma
TVÅ FILMSTJÄRNOR tar flyget norr ut 
En från Malmö och En från Huvudstaden!
Vi ska få rå om två Snyggingar i ÖVER EN VECKA som vi längtar
Philip och Feline från Filmen Isdraken 
kommer upp till oss 
De vill ju se Älvsbyn på Sommaren med !!!!
Vi längtar snart ihjäl oss!!!

Ikväll har vi skickat iväg pappan på Fiske semester
så nu är jag ensammen om jourutryckningar och fiske gräsänka!
Men oj vad jag unnar honom detta han BEHÖVER ledigt 
och att få göra det han tycker är kul
väl förunnat

Arbetsveckan är slut och tvättmaskinen brummar = Söndagkväll!
Nu dax för sista kvälls rycket
Ha det bäst

1 kommentar:

Ingrid sa...

Den fina blandaren ska jag ha i vårt kök så snart den kommer i butik. Vet bara inte vilken färg...

Låter som om det kan vara lite mycket nu för dig, huja!

~Ingrid