söndagen den 20:e januari 2013

Hem jobba 10 timmar iväg på mässa...

Hej alla fina
jag antar att ni tror att jag emigrerat till Mexico
så är det inte... utan bloggdator sista veckan i Cancun...
bilder kommer vi har haft en fantastisk semester

Just nu är det söndag kväll och jag sitter uppkrupen i hotellsängen efter en Galen Formex helg.... Man hinner INTE ALLT till flera butiker på 4 dagar... men vi har kämpat vill jag lova
Nu har mina galna vänner o hjälpredor åkt hem (galna de tar ut semester för att följa med o hjälpa mej MEGA Hygglo TACK)
Bilder från Formex kommer... jag är inte inlärd på min platta ännu.

Nu min livs omladdning...
imorgon flyger min son tillsammans m storasyster hit ned till huvudstaden - imorgon sammanstrålar isdrakenbarnen för att gå på Guldbaggegalan.
Feline som även spelat med i Sune i Grekland ska sova m oss och hon har bjudit med sig Hampus storasyster på galan så vi får nästan gå hela familjen och är extra glada för detta.
Full rapport kommer
JAG LOVAR


1 kommentar:

LantlivsAnette sa...

Wiiiieee så mycket skoj du är med på !! Vad roligt..ni är ju värsta kändisarna nu !!
Kraaam Anette