lördag 30 mars 2013

Vilsamma vitt

Lördag igen och visst behöver man ALLTID ljus lätt inspiration så därav valet av dagens bilder
Jag har vaknat så TIDIGT hela veckan. Jag har brottats med en ond nacke i 10 dagar nu.
Sedan lite feber och flunsa på det det = en MYCKET lugn påskvecka!


Vi har öppet Handplockat hela påskhelgen så Jobb finns det
vi har strålande sol... men den har inte fått se mej utomhus men jag har sett den genom fönsterrutan
GALET måste putsa fönstren snart bara jag blir rörlig i nacken :)

Härliga bilder hittade på Sköna hem ( Tror jag )
Maken Brummar med Snöslungan som han har fått låna... nu ska vi hjälpa våren på traven.


Imorgon söndag blir det kontorsjobb och kanske om jag är feberfri blir det en liten stund på trädäcket hemma och solen vill se mej vill säga!

Avslutar med en färgklick
TACK OCH LOV fick jag låna en vetevärmare av bästa polarna

De är slut på Handplockat... men idag har jag skickat ett mail och beställt fler
jag måste ju köpa mej en egen :)
det blir nog en i MINT :) så den matchar vårkänslorna :)

Ha en fin Lördag :)

2 kommentarer:

sussi sa...

Kikar in för att säga glad påsk.

Handplockat sa...

BACK AT YOUUUU
:)