fredag 28 juni 2013

Fin Fredag går mot ledig lördag :) Najslei najs najs

Visst är de härliga IB Laursens härliga fil / glass skålar 
älskar dem de är sååå fina :)


Så sant ;)  i morgon har jag en Ledig lördag redan idag är jag på ett strålande humör och imorrn om solen skiner ska jag hoppa i flippflopparna och kliva direkt ut på trädäcket och andas lite innan jag ska göra något överhuvud taget... regnar det så ska jag LIGGA KVAR I SÄNGEN och bara titta på häggen utanför och på droppet från bladen :) spelar ingen roll vilket det blir härligt hur som haver :)

Hoppas på att få hålla på lite hemma och sedan kanske en kvälls loppis i Piteå :)

Har ni sett vad fint Anette har gjort med GreenGates köks handukar ... en Café gardin ( jag har ju haft mammas monograms köks handukar som gardin i bagarstugan flera år :) ) sedan har jag anv GreenGates handdukar till att klä om buntade stolar med ... så man kan ha dem till mycket och det är enkelt att byta stil :)

Kommande veckan är lite Tuff men den har en rolig avslutning
Knalledag på FREDAG så butikerna har fyndbord ute på GATAN
och på Lördag har Kalix samma sak KALIX DAGEN :)
KUL
och sedan väntar FAKTISKT några lugna dagar på jobbet, mellan veckorna i Juli är liiiite lugnare
på kontoret "folk har fullt upp med att ha semester" ;)

Nu mot KALIXBUTIKEN
ha en finfin fredag everyhopa

1 kommentar:

Ingrid sa...

Det blev en bra och mysig söndag i butiken, kom bara på sedan att jag glömde blippa någon tröja som såldes och slog in den under Handplockat. Får väl stå i skamvrån antar jag ;0)

~Ingrid