onsdag 27 november 2013

Vilken färg är din JUL ?


Danska TineK och delar av Housedoctors jul är svartvit precis som vår logo på Happy Homes.. hur är din jul ? röd vit silvrig eller svart ?
Om Tine Ks julbild tilltalar dig så tipsar jag om Jotuns nyanser 9938 Dempet sort ,
 och 7236 Chi
som vi har på Happy Homes  Tjärnorna utan belysning på lilla bilden är snart slut finns fr 69:- och kan hängas var som helst :)


Titta vilken pingla som har vår härligt stickade tröja med rätta budskapet från Line of Oslo
Jag tycker så mycket om den tröjan ...

på tal om PINGLA ... 
igårkväll efter träningen ( jag och bästisen och vår dotter har börjat träna med en PT ovanför sportringen två dagar i veckan ) igår fick vi prova "boxning" HEL KUL faktiskt
och som sagt på tal om pingla .... jag känner mej som en TANT
HUR KAN MAN ( när man bara väger som en liten TORRHUMLA ) få hjärnskakning bara för att man halkar och landar på bakhuvudet?!?
Jag känner mej så KLANTIG.... Halkade och landade på armbågen och bakhuvudet
 TJONG lät det i huvudet HELT OKUL.. och ni VET Man hoppar upp Hjälp var det nån som såg!!!!
Tur att jag var uppmjukad i kroppen och varm annars hade jag väl brutit armen!

Kräktes när jag kom hem... men nu har jag inte gjort det sedan tre i natt
är trött och har en huvudvärk som inte liknar något....

MÅSTE på jobbet vi har bolagstämma!!!!
sedan blir det nog att lägga sig vågrät hemma en stund TYPISKT en av årets mest KREATIVA jobbar veckor med julskyltning och fix.....


ojojoj jag vet inte HUR jag ska få ut hur mycket fint vi har på vår barn och ungdoms avdelning
kolla in och följ Happy på instagram: happyalvsbyn
finns även på Facebook HAPPY
GAAAH Tur man är "för gammal för att skaffa en sladdis" ;)
Hoppas du får en bra ONSDAG

Inga kommentarer: