tisdag 7 augusti 2007

Nedräkningen har börjat


Har så mkt kul runt knuten
På Torsdag ska våra nya soffor levereras längtar...
Ca 23 dagar kvar till formexmässan
längtar så....
åka till huvudstaden och inspireras, och smakråda till inköpsansvariga.
kika på länken till mässan så hittar då mång inspirerande länkar =) sök på utställande företag.
nå ja innan mässan ska jag hinna med kurs i sthlm 14-15 aug och anordna en kräftskiva i bagarstugan för MÅNGA vänner
sedan kommer Panduros kikoff i Malmö 9sep längtar ... se alla nyheter , nya katalogen,årets julmagasin, sedan lovar de även spännande workshops & demo av Pebo- produkter. Ni förstår väl att jag längtar...
längtar längtar längtar.....

Dagens Fråga: Jag vet att jag har sett ett sveskt företag som säljer vägg texter med citat men hittar inte adressen bland mina favoriter
Någon go som kan hjälpa mig ????

Tackar fick hjälp på hwita rum
My first room & Country by mail ahr vägg dekorationer Countryby mail har shabloner och My first room har "typen häftisar" så jag fastnade faktiskt för dem

Carpe diem i hallen (på väg ut att möta dagen tycker jag det passar mer"fånga dagen")

Amor Vincit Omina (kärleken övervinner allt i sov eller vardagsrummet ) se bilden ovan dagens inlägg =)

Tack Maria!!! här kommer en till Vimsadekor

4 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Visst är det mysigt med väggord, jag har själv beställt från My first room, tog tid, men var värt att väntas på! Nu står det "Take the time to smell the roses...." över ett inbyggt gammalt fönster i matrummet... Du vet väl att du kan beställa egna ord eller citat?? Ha det så gott! Kram Sara

Solsjö - Under en vind sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Maria sa...

Vimsa dekor heter en firma som säljer väggord på nätet. Jag har själv beställt två meningar för ett tag sedan.Du hittar den på:
http://www.vimsadekor.se/butik/

NICOLINAS BONING sa...

Tack för inspirationen!
Nu vet även jag vart alla fina ord kommer från...
Jag har varit sugen länge på något citat, men vet med mig att det blir bara kladd om jag ska försöka själv :-)
Kram Birgitta