tisdag 23 oktober 2007

Kär ... med blossande kinder

Kär ... ja jag sitter här & bläddrar i en katalog som jag beställt från en dansk leverantör som jag hittade tack vare en favorit blogg =) Ni vet man får en förälskelsekänsla, kinderna blossar och pulsen ökar *fniss*, Man tycker OM helt enkelt.
Så här kommer några Julbilder med illa skärpa - sedan återstår det bara för mig att hoppas !!! att detta är något som vi kan ta hem och sälja av på Jobbet

Julens magraste JulBock/Ren Men den har helt klart charm
Skiiiirt och bedårande =)

46 kommentarer:

Elaine sa...

Jag förstår precis känslan......Jag blir helt vimsig av alla fina saker man kan hitta om man förkovrar sig i nätbutikerna en stund.
Visst var bocken härlig.......
Klem!

Smultronstället sa...

Finfina grejer verkar det som! Nu längtar jag verkligen till att börja pyssla. Längtar också efter vårt nya golv t kök/hall!!!=)Ha en bra dag!

Dubbelörn sa...

Berätta vad det är för en leverantör så man får något att sukta efter... ;)
Börjar också längta efter julen nu när man kikar in på de danska internetbutikerna...
Kramar

Evelinas hus sa...

Oj, ja verkligen fina saker.
Vad är det för katalog, man blir ju nyfiken.
Kram Caroline

Goa sa...

Visst är det härligt att blir kär...och jag förstår varför!!
Bocken är helt underbar!!!
Kram //Goa

Linneagården sa...

Jag blev oxå kär nu. Välkommen in till mig!
*kram* /madelene

Engsroom sa...

Vilka härliga saker det fanns i den katalogen! man blir ju galen vill ha allt!
Vad många fina inläggg du gjort, jag har haft bloggpaus i någon dag så nu måste jag titta i kapp.
ha det så gott!
Ella

Gillar verkligen boken i inläget nedan det är en av mina stora favorit böcker!

LantlivsAnette sa...

Go morron !
Åhh tack du för cyber rosen..den var fin den !!
Jag såg direkt på första bilden redan vad leverantören heter
Whalter o co..eller hur ?
Vi handlade av dom när dom var första ggr på Formex...få se nu ..det är fyra eller fem år sen..dom har sååå jätte fina saker..men dyra !
Så kolla upp det noga innan du beställer av dom..på mässan hade dom inte svenska priser utan Danska så vi blev lite lurade där alla...men priserna kan ju ha ändrats..kolla..
Kram Anette

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Ja jag vet precis vad du menar...man liksom tappar andan å allt bara försvinner runt en.
Jättefina bilder.
kram

Ljuva ro sa...

Oj oj... det där var finfina saker!
Visst längtar man till jul!!!

WhiteVintageDreams sa...

Åh vad fint...tack för att du visar oss "vanliga" utan butik. Jag blir såå glad!!! Å tack för dina goa ord ;).
Kram

MODERN COUNTRY sa...

Men hvilken herlig katalog!! Skjønner godt ditt henrykte sinn. Du vil ikke røpe hvem som gir ut denne flotte katalogen med de vakre bildene?

Ha en finfin dag, klemmer (",)

Jennys Vita Villervalla sa...

Ljuvliga bilder att inspireras av!
Ha en bra dag!
Kram
Jenny

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej igen!

Återkommer mer än gärna till dej.Din blogg är som balsam för själen *Ler*.jo kronorna är köpta på PANDURO.
Kram

Broarne sa...

Hej vilken leverantör var det? jag har nog inte råd att skicka efter med men det är ju roligt att sitta och drömma.
Annmarie

Anonym sa...

Hade hoppats på att det var en bok..men en katalog får väl duga!! ;-) Ja det ser ju ut som walter & co, fantastiska grejer..men urtråkig hemsida.. Vad jobbar du med, om man nyfiket får fråga?! :-)

MiaMaria sa...

Vilken härlig bok...
Och visst är det underbart att få hem och bläddra i något man längtat efter....

Må så gott!
Miamaria

Anonym sa...

Hej!
Tack så mkt för kommetnaren i min blog!
Ser att du har länk till min gamla blog: Vita grindar. Det är numera ersatt med Blandkuddarobusigabarn. (ifall du vill ändra) :-)

Du har en otroligt inspirerande blog!!!

Ha det bra!

Solsjö - Under en vind sa...

Ser ut att vara väldigt mycket fint!!! Vet hur det är när ha-begäret väcks!! Kramis!

Skatan sa...

Underbart, helt enkelt! Tack för det : )

Granne med Selma sa...

Kan vem som helst beställa en sådan katalog? Och vad är det för leverantör? Verkar jättemysigt! Tack för inspiration!

Marie sa...

Ljuvliga bilder! Jag läääängtar till julen!

Ha en bra dag!
Kram Marie

På min gatan i stan sa...

Verkligen bedårande! :-)

Kram!

faster atta sa...

Blir helt lyrisk av dina bilder! Underbart är bara förnamnet...

kram

linnea-maria sa...

Vad fina saker. Sådana lärkgrenar med kottar plockade jag förra veckan med tanke på lite julstilleben, bilderna gav mig lite tips /linnea-maria

Unknown sa...

Hej Hopp Lingon sn...!!
Jag har mailat dig om priset..(hoppas jag mailade rätt =/?) Kul att du gillar prylarna från Walthers!! Har köpt mängder med saker av dom till min butik Unik som ska ha öppet vid jul =)!! Tack för tipset om Leilas julprogramm!! Måste KOLLA!! Kram på dig! Malin

Lavendel & Romantik sa...

Vad mysigt dt där såg ut då..Vill ha .....Ha det gott Kram/Majsan

Nygammalt sa...

Hoppas verkligen ni kan ta hem dem? Såg mycket fint ut.

(Ljuset har jag tidigare fått i julklapp av min mamma. Kul med sådana presenter)

Ha en härlig dag! Kram.

Lisas torp sa...

Tack för titten på min sida! Här har du ju också mycket vackert att titta på. Den danska julboken verkar ju ljuvlig!!

Lisa

Sea Angels sa...

Scrummy lovely inspiring.......hope you don't mind I have added your link to my blog, so very pleased for your visit and comment, you are a treasure
Lynn xx

K A T A R I N A sa...

Så vackra saker, den boken vill jag också ha...& bli inspirerad av

Kramar
katarina

NICOLINAS BONING sa...

Visst är det skönt att vara nykär...vare sig det är i någon person...fniss...eller i materiella saker;-)
Det pirrar så skönt i kroppen och knoppen...
Kram/Birgitta

Unknown sa...

Japp, jag käne rigen kännslan, och man bara måste ha!! Det verkade verkligen vara vackra saker!
Petra
http://metrobloggen.se/romantiskahem

♥ Pia... sa...

Hej...läste vad du slkkrev hos Anette...och var tvungen att se vad du visade...vilken butik är detta då? detvar väldigt fint allt ...mysig sida har du med...PIA

Karin Krut sa...

Känslan är härlig :) Samma kan man få när man tittar på alla bloggar och alla fina tidningar nu till jul :)
Ha en skön dag
Kram Karin

Kattfot sa...

Ser ut som en katalog där man vill ha....ALLT! Så mycket fint :-) Ha det gott!

Maria sa...

Vilka underbara bilder!!!
Ha det gott!/Maria

Min Skattkammare sa...

Hallå!
Tack för påhälsningen hos mig! Du är snäll du!
Du visar väldans vackra bilder.....mmmmmm!
Så måste jag säga att husen du visar på sidbilderna är underbara!
Ha´det gott!
Kram

Dorthe ♥ sa...

Förstår att du blev kär. Det blev jag oxå i dom vackra bilderna.
Kram
Dorthe

Randi sa...

Den känslan känner man igen...
Så mycket fint på en gång - man blir helt matt!

Din katalog väcker förstås nyfikenheten ...*fniss*

Min Lilla Vrå sa...

Oj, vad fina saker:-)
Vad är det för katalog?
Ha en trevlig Lördag:-)

Sött och sunt sa...

hejsan! du är så välkommen att kika runt på min blogg anytime :)nu ska jag kika på din... kram

Maria sa...

Mysigt med julig inspiration!
Jag vet inte om jag frågat förr, men vad gör du som du ska sälja på julmarknaden??

Curlew Country sa...

Thanks for visiting my blog. I've really enjoyed discovering yours and your beautiful pictures (sorry, I don't read/speak Swedish but now I wish I did!)
Your BOO pumkins are fantastic - what a wondeful idea. I'm looking forward to visiting again soon.
Stephx

Sanna sa...

Hej kollega! :-) Jo, jag älskar kronor. Det syns om man tittar i min butik. Blev nog lite många den här gången men vad gör det? :-D

Nu ska jag ringa och tjata mig till den där urtjusiga katalogen som du visade längre ner!

Ha det gott!

Anonym sa...

kan ju inte låta bli att fråga, i viken butik ni eventuellt kommer att sälja gobitarna?/jessica