måndag 26 november 2007

Nu är vi i gång på allvar =)


Det dukade bodret och stolarna är till salu (skall visa dem bättre sedan) porslinet 29:- /del flaskhållare i zink från Madame stoltz. Ljuvliga tak kronan från PB 1349:- vit vägghylla/tavel list från On interiör.
Ett skylt fönster sett snett uppifrån med lyktor från Walter & Co gås i mossa och våningsfat från Madame Stoltz. Vit hylla med 3 lådor och krokar under 299, amaryllis i kruka, tomtepar & blommor i glas vas på hyllan allt från Sia. Glittriga skridskor från Walter & Co.

Vid kassan har vi klätt en stav med mossa där vi hänger olika mys prylar sink ängel från Walter & Co tomte med magneter i vantarna från Sia Jul hjärta och Julepost från Madame Stoltz.

Tack för alla kloka komentarer till förra inlägget kram på er everyhopa.

12 kommentarer:

linnea-maria sa...

Vad fint det är i butiken. Var ligger den? Ljuskronan ni säljer är fantastiskt vacker. vänliga hälsningar /linnea-maria

Smycka dig sa...

Hej vad duktig du är på att fota och lägga in i bloggen blir impad varje gång....Vilken kanon start vi fick!!!!!! hoppas bara att du får tid för dig själv och familjen oxå...
Kramis Lotta

MiaMaria sa...

Jag säger bara ÅH..............
Vilka grejer suck!
Nu dyker denna hylla upp igen den skulle jag bra gärna vilja ha. Vilken butik ska jag be ge mig till då tro.

Vackert fotat!

Ha´nu en himla bra arbetsdag!
Miamaria

GårdsLyktan sa...

Åh, vad mycket fint, man blir helt ha galen....;D.
Vad kul det blir med fler bilder sen.
Kramar Sabina

Elaine sa...

Oj, oj, oj, vad fint, man blir ju alldels snurrig.......Har inte tittat in på några dagar så här var det mycket läckert att se på.
Jag inspireras och kosar mig en massa.
Ha en fin början på den nya veckan.
Klem!

Kamomilla sa...

Vilken takkrona! *svimmar av habegär* Jösses...

Solsjö - Under en vind sa...

Där är såå fint...lika mysiga bilder varenda gång!!! Kram!

Dorthe ♥ sa...

Takkronan är ju helt fantastisk!!!!

Kram
Dorthe

Goa sa...

Ja,tack...jag tar rubbet.;)
SÅna fina saker...väcker sån känsla hos mig..mumsigt!!!
Ha det gott bland allt detta goda och glöm inte att ta hand om dig...OK!!
KRam från mig...till dig!!
Goa

LantlivsAnette sa...

Hallå där i tomtebodan !
Åhh så mycket fint ni har där...oj..ojj säger jag bara,men vilket jobb att ställa iordning allt!!
Åk o shoppa vet ja...om du orkar.
Jag jobbar alla dagar fram till jul !så jag är på plats på Lördag !
Kram Anette

Käranån sa...

Dendär ljuskronan är jättefin, sen vill jag ha ljuslyktorna o sen tar jag hyllan o sen tar jag...jaa.. helt enkelt ALLT....fortsätt fota o blogga så jag får gotta mig mera...Ha en bra dag!

En inredoholic sa...

Vilka saker... sååå fint!!