lördag 20 september 2008

Bbbruka...r faktiskt trilla dit!

Ja ha då är det spikat & klart vi har laggt vår första order hos Brukadesign. Jag bruka(r) trilla dit på deras varor. Handlöst föll ögonen på ett alldeles enkelt vit (runt förståss gillar den formen)bord med cement skiva.. Det kommer av en händelse att dyka upp på en arbetsplats till lika butik nära mej;)

Vi har köpt deras snygga postlådor, förstahjälpen skåp(rund modell) och nyckelskåp i plåt.

Här besöker vi bruka butiken i huvudstaden, vi hittade något glatt .. där med.. som resulterade att jag har köpt hem något busigt till butiken.. lovar att visa när jag får packa upp

Posted by PicasaBruka butiken är otroligt vacker i tre våningar(har bloggat om den tidigare)

Fniss ett avslöjande till till Tomtebodan får vi hem ny textil
Längtar tills jag får bädda upp i järnsängen i Tomtebodan.
Nu börjar nyheterna anlända... Fyra stora pallar i går Sia Silk flower & On Interiör.... Mums. Idag Blir det Kickoff med Revygänget och i morgon blir det Gomiddag på Cafe Rävasten (vi ska fira en jobbarkompis som fyller 60) sedan åker vi på bio och ser Mamma Mia (igen har redan sett den två ggr eftersom vi jobbar på bion) kl 19
då detta blir nog en glad och gogarvig helg hoppas jag.

8 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Men så mycket fint!!!
Jag måste nog ta mig en svängom snart.

Kram Maud

Skatan sa...

Hej!

Så mcyket fint! Tittar in en snabbis för att önska dig en trevlig helg.

Kram,

Anna

Sanna sa...

Ja, jag har också fallit för Bruka. Det där lilla bordet var riktigt fint, älskar betong! Funderar på att försöka gjuta en betongskiva till butiken... :)

Trevlig helg!

*kram*

vitstil sa...

det blir bra de ,med brukas grejor,,har du beställt korgstolen också??? längtar!!!!!!kram

Designdrömmar sa...

Hej!
Jag gillar också Bruka de har så mycket fint. Tack för din snälla kommentar hos mig:-) Fonten till Hem ljuva hem har jag laddat ner på http://www.1001freefonts.com/fontslista.php och den heter just "home sweet home".
Nu ska jag kika runt lite hos dig.
Trevlig helg. Kram Åsa

Anonym sa...

Oh vad mycket fint och så kul att ni tar in Brukas grejor.

Angående "Keep Calm" postern så har jag också beundrat dem via shoppen i UK men inte orkat beställa därifrån. Så mycket lättare när det är inom landet.

~Livet i byn

IKT i min vardag sa...

Brukas grejer har jag varit förtjust i länge. Stocholms affären har jag varit i en gång, det var häftigt. Annars säljs det inte så mycket Bruka grjer här där jag bor, tyvärr!

Kram Linda

Unknown sa...

Hihi, vilken rolig pose vissa har på bilden från Bruka.
"Hör-ingenting-ser-ingenting" & "BINGO igen"