fredag 10 oktober 2008

ÅÅH nu vill jag bara iordningställa.

Hurra nu har Coola tvättstället från House doctor anlänt och massa annat.
Tvättställets ankomst innebär att jag i kväll kan göra lilla må gott och badrums väggen på Tomtebodan klar i kväll YES yes yes.
Ingen som har besökt min blogg och läst några inlägg kan ha gått miste om att jag har en absolut favorit Tapet LeverantörVill bara flagga för deras toppen service "provservice" du kan beställa hem tio prover gratis direkt hem i din egen brevlåda... och sedan är det bara ;) att gå till din lokala färghandel ;) och shoppa loss.
Denna tapet hamnar på Köksavdelningen på Tomtebodan

Jag riktigt kan "tänka mej" hur snygga alla köks saker blir mot den tapeten.

Tapeten verkligen "andas "kök" tycker jag.

Fick hel fina glasburkar För köket från House Doctor men har dem inte på bild... de till höger har vi med plast lock för kalaspriset 20:-
alla bilder från isabella Smith Tapeter Sandberg


Denna men i vit grå hamnar på "konfektyr" delen med vita hyllor på, jag har fått hjälp av en annan bloggerska och "väninna" till mej - väninna! jag brukar väl ändå säga kompis ... nå ja en kompis till mej bloggerskan Småstadsliv har hjälpt mej med många penseldrag på Tomtebodan... En vägg ..kassadiskens pärlspont blev Renlavs målad och mååånga Valterkonsoler från ikea och hyllplan som maken fixat han hon målat TACK vännen.
Nu slutar jag mitt vanliga jobb om en kvart då ska jag (efter en liten familjestund) åka ned till tomtebodan och få ta tag i lite fixande...
Era små ord uppskattar jag verkligen Go fredag på Er kära bloggbesökare.

5 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Jag förstår det:)
Åh så kul!
Kram Lallis

Anonym sa...

Svar:. Jag har ju haft Malignt Melanom så det är solförbud för mig sedan några år tillbaka...


Tomtebodan låter som ett intressant ställe att tillbringa kvällen på. Jag ska nog slappa i soffan och underhålla midjemåttet ;0)

Vi hörs mer då angående fredagen.

~Livet i byn

Sanna sa...

Mååånga Valter blir det när man inreder butik! Har själv målat konsoler och hyllplan idag.

Fick hem den fina ljuskronan från HD idag också och lite annat. Bland annat HDs papperskorg i tråd så nu kan jag precis som proffsen samla ihoprullade tapetprover i en sådan. Passar perfekt när man ska samarbeta med en Flüggerbutik! :)

Trevlig helg, bosätt dig inte i Tomtebodan hela helgen!

*kram*

Unknown sa...

Åh! Jag älskar ju Sandbergs tapeter. Har tapet Wilm som fondvägg i vardagsrummet.

Inte visste jag att man kunde beställa hem dessa prover. Har dock bara en kvart att gå till färghandeln. Tro mig när jag säger att de är vana tt se mig kliva innanför dörren....

:D

Jag ska på hem mässan i helgen

Ha det gott

Kram Lena

K. sa...

Åh så mycket fina saker.. förstår om du vill börja fixa! Hoppas du får en toppen helg!

Kramen K.