torsdag 19 augusti 2010

idag lyfter jag mot Danmark

På Arlanda sammanstrålar jag denna morgon med Lotta som har butiken Moster Fin och Anna Carin som jag lärt känna i Thailand (två år i rad ;) ) Anna Carin ska starta en butik som kommer att heta Linnean (hon öppnar i Sigtuna denna höst) Anna Carin har även följt med oss på formex.

Idag ska vi flyga via Köpenhamn och sedan vidare till Billund och sedan bussa till vårt hotell imorgon börjar mässan Formland fredag till måndag och vi ska ränna där varje dag =)

bilder idag från en av våra leverantörer som jag handlar av på formland....

Suck vad mycket att se och vad intryck det kommer att bli... efter modedagarna och formex mässan färskt och nära inpå är ju huvudet redan FULLT med intryck

Nu är det dax strax att läman denna UNDERBARA LÄGENHET vid tegnerlunden som jag hyrt sedan i fredags och begesig till Arlanda och utrikeshallen

på återhörande EDER

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Flyg försiktigt och ha det bäst i Danmark!

~Ingrid

Brunkullan sa...

Så mycket fint! Och ha så underbart i Danmark:)
Susanne

hemma hos lilla mej sa...

Vad mycket fint du visar .Ha det underbart i Danmark.Kram Rita ♥