tisdag 13 mars 2012

Todeloo!

Jag kan inte annat än LE
det är så TYPISKT!!!!
Denna tvåsits soffa som ser ut som en järnsäng
har jag beställt hem till butiken!
och sedan när leveransen kommer kan man göra ett val
Le eller gråta!
jag väljer att smajla!
GIVETVIS var just DENNA RESTNOTERAD!!! 
Bordet som passar till har kommit vi har den på Interiör & Design
lättplaserat ovalt bord
toppen som sideboard faktiskt!

Men dessa var hel fina som nyckelbräda eller till smycken
kom i olika färger!

Ja inte är det ekonomiskt ORISKABELT att tappa kilon!
Idag har jag min nya Ewa i Walla onesize klänning!
Vi säljer den i mörk grått
Denna modellen har hängslena på diagonalen jag min gråa som "vanligt" med en hängsel på varje sida!
sedan har jag INTE remmat den runt midjan utan har en figursvart trikå klänning (HunkyDory) under, svarta tights och mina svarta kängor.
känner mej som en TJOLANTA men stortrivs ;)

Just nu längtar jag så brutalt till påsken och FAKTISKT Helgen EFTER påsken
 då jag och min man ska och besöka mässan Nordiska trädgårdar!
Två vardagar ledigt, han och jag biltripp och trädgårdsdrömmar
ska bli kalasmysigt!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Hua så myckt fint, smyckestavlan tror jag ska få flytta hem till mig. Jag ska ha den till något annat men den kommer bli kalas.

Måste botanisera lite på HP snart, det har kommit så mycket fint. Var in på Interiör i dag. Läckert med sängen och bäddningen :0)

~Ingrid