lördag 27 oktober 2012

Fina FINA Watt & Veke


FINA Watt & Veke
Jag har i flera ÅR försökt puffa för att vi skulle ta hem deras fina saker på Interiör 
men Åsa som jobbade då hos oss sa att nej det tyckte hon inte.
Men i år på formex stegade jag fram det var det jag ABSOLUT resolut ville köpa in
och nu har de levererat kul att våra bybor får något NYTT att spana in!
Ljuskronan till vänster hänger nu på Interiör... FIIIN
Det BÄSTA har ni tänkt på att har man vit sladd så syns den
men hänger du din stjärna i svart sladd så är det STJÄRNAN som svävar och syns
Idag ska jag unna mej minst EN Watt och Veke stjärna!
Visst är denna vita fiiinemang!!!


...och kanske en av de rödvit polkagris snygga får flytta in i köksfönstret till mina vita stjärngardiner ??

Är så GRYMT sugen på att byta uttryck i vardagsrummet
har lånat hem en matta och vill GÖRA OM men nya kuddar i soffan mm

och jag skulle så gärna vilja göra jul hemma så man hinner njuta lite (jobbar man massor och är hemma lite så vill man hinna vila ögonen och njuta lite av julfriden hemma åxå men FÖRST jul på butikerna ... och det har vi inte ännu !

Jag vill att det ska lukta nystädat och JULIGT... mmmm pepparkaksdoft...
liiite jul har börjat finnas på Handplockat vi plockar fram eftersom... som denna goding!

Nej nu lite jobb apoteks besök sedan OM JAG HINNER STÄDA HEMMA så blir det belöning i form av ett BIOBESÖK "Double O seven"
Inte färdigstädat = ingen bio.... då måste jag röja trots det är lördagkväll!
GAAAH

Önskar er ALLA en finfin LÖRDAG!!!!

Inga kommentarer: