söndag 10 februari 2013

Kulör nörd !


Köpenhamn i vinterskrud... andas vår redan i slutet på Januari
Harmoni trots kylan .. detta torget måste vara vackert i sommarskrud... kanske jag kan undersöka det i Augusti 

Redan sedan starten har jag på Handplockat har de Danska leverantörerna varit många när det gäller våra mina inköp till butiken! Idag dominerar de nog om jag skulle räkna dem!

Det är färgskalan och harmonin ( målarmästar dotter och kulör nörd)
och den skandinaviska känslan !


NoaNoa ett av våra Danska märken... igår hade vi det så KALLT solen sken och det var vacker ute
men just det ack så kallt jag hade några måsten på kontoret men på schemat skulle jag först jobba på Handplockat
Ja ja jag kan nog packa upp varorna och sedan klarar sig nog kollegan själv, ingen törs sig ut i kylan
PYTTSAN så himla kul 
Vi hade FULLT UPP det är så kul det är många som upptäckt NoaNoa 
Nu har några av vårens nyanlända styles tagit slut!


Likaså dessa väskor!
Gårdagens varor Helt klart i morgon måste jag försöka få tag i fler (bla den svarta tog slut)
De är toppen och har en massa fack och magnetlås sedan är det storleken som är så BRA! 

Container har hittat till oss nu 
inte ALLT men flera godingar.. jag är hopplös
Anneli min vapendragare på inköpen bara skrattar
"Känn ... känn så härlig känn så skön"
JAG VET jag är hopplös jag bara ska ha alla att KÄNNA
Jag är obotlig... igår ut satte jag kunderna för samma procedur och det är inte det att jag vill 
KRÄNGA / SÄLJA
Utan jag vill bara att de inte ska missa känslan, av tex NoaNoas BAS som jag inte kan vara utan en endaste dag! jag har den under ALLT ... Tights underklänning eller linne  i ett GALET skönt material som gör att plaggen inte hakar upp sig utan "glatt glider vidare" fniss jag hoppas ni förstår vad jag menar...

SEDAN har vi då CONTAINER.. MÅSTE upplevas det är samma känsla 
SUPER DUPER MJUKT! magi mot huden precis som NoaNoas basplagg
SEDAN FÄRGERNA HALLÅ Container bjuder på sådana kulörer
Bilden ovan från mässan i Danmark i Augusti när jag trillade dit på denna vår och sommar kollektion

Kofta och top under från Container Jeans Line of Oslo

Lyllo ER ALLA som kommer att bekanta er med Container och jag kommer att se till, att så fort JAG arbetar att just SAMTLIGA får KÄNNA på NoaNoas magiska BASPROGRAM närmast huden 

Stängt på handplockat idag vi har nu öppet sista söndagen i månaden fram till sista mars
sedan öppet alla dagar igen!

Legdig söndag och STÄD DAG sedan hoppas jag på bio ikväll
sköt om ER

1 kommentar:

LantlivsAnette sa...

Ohhhh så mycket fint !!!
Kraaam Anette