söndag 9 juni 2013

Söndag med arbete på dagordningen!

Hej alla fina idag fler bilder från nya butiken i Kalix
Visst är vår tapet retrosöt jag gillar den verkligen 

de små durkslagen har vi i vitt grönt och Rosa helfina att servera jordgubbar i till varje kuvert
eller att tända ett värmeljus i .. metallinsidan gör att det lyser finfint
Visst är den härlig vår nya förvaringserie i grönt och rött 
love it :)
här fler nyheter som finns i Älvsbyn och Kalix


På Premiärdagen bjöd vi på äppelpaj i samarbete med
  Cafe Rävasten som nu har helg öppet lördagar och söndagar

Pastellhörnan med massor av godingar :)


Dagen efter anlände det massor med godsaker så nu är detta "skafferi" fyllt med godsaker...
men vid öppnandet var det förvarning och porslin som gällde för skafferiet.

Idag har jag MASSOR med arbeta att hugga tag i 
sedan har vi Älvsbybutiken Öppen 12-15 efter det blir det byggmöte och jag hoppas VERKLIGEN på lite familjetid innan det är dax för att få sova!

Imorgon börjar dottern sitt sommarjobb och jag har en tuff arbetsvecka framför mej 
gruvar mej faktist lite, olikt mej men jag vill bara få kommande vecka bortgjord HUA!
men NÄSTA SÖNDAG SKA JAG VARA LEDIG
om så taket ramlar ned, ska jag vara hemma :)

Hoppas att ni får en fin och ledig söndag och lite sol på näsan!

Inga kommentarer: