måndag 29 juli 2013

ÅÅÅH vilken HELG

Visst är det härligt med högsommar ... 
idag höst och nyhetsbilder från en av våra Leverantörer som jag ska besöka nästa vecka...


Ni tror väl att jag har lagt ned bloggen... men nix pix 
Det har varit en galen tid JAG ROR men årorna hinner knappt nudda vattnet... så har det känts för mej Juni juli. Sedan har det milt sagt varit några FARTGUPP PÅ VÄGEN... men nu har jag lärt mej och ska ta itu med några fartgupp så att stigen framåt leder åt rätt håll  :)


Nu har jag fått TANKA på med inspiration  och vad det är viktigt !
man ska se till att vardagen bjuder på energi åxå ;)

Denna helg har jag tillbringat med vår son och hans kompis Johan Killarna har fått göra det som stod på deras önskelista och jag hann minsann iväg på egna äventyr medans de gjorde sitt... bilder kommer 
GAAAAH vad jag mår bra i själen 
Nöjda barn och fulltankad med inspiration så att jag är REDO inför kommande inköpsveckor ;)


Nästa helg åker jag och vår dotter 
( hon har sommarjobbat hela sommaren så hon har unnat sig en tripp med moderkakan)
mot Danmark... Lördag och söndag är det inköp i Sverige
så vi tar helg Måndag tisdag sedan blir det inköp i Danmark Onsdag och  börjar Mässorna i Köpenhamn Torsdag - Fredag...

Vi Annette i Kalix butiken Handplockat & jag, har sedan i MAJ jobbat med att vi ska få sälja PLEASE
och i fredags ÄNTLIGEN ringde svenska agenten och vi HAR fått GRÖNT ljus...
Så ni kommer att hitta Please i vårt sortiment i Kalix och Älvsbyn ...
 SÅ HIMLA KUL....


Just nu bygger vi en ny ENTRE till Färgbutiken och i veckan ska vi Flytta Barnavdelningen
och förbereda för en Ny avdelning där barn avd HAPPY är just nu !
allt Måste vara klart denna vecka och det ÄR verkligen KUL att "Rodda om" även om det är Jobbigt.
Imorgon FLER BILDER jag lovar ;) 
ha en fin start på veckan ...

3 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Det är mycke nu..men kul !! Kan tro att du är tankad av inspiration nu..härligt, duktiga du !! Kraaam Anette

Viola sa...

Skönt, att det bara var ett litet uppehåll med bloggen! Njuter varje gång de finns något att ta del av. =) Har det hänt något på erat Orangeri??....Nyfiken, för vi har oxå våra projekt här hemma...;)
Må så gott/ 21:an

Ingrid sa...

Du är saknad...

Ingrid