onsdag 11 september 2013

God morgon innan god natt

Vilka fullproppade dagar
fantastiskt skönt när vi har hunnit med en hel del på jobbet
sent i eftermiddag ringde möbelbutiken i grannkommunen 
vår säng hade anlänt... men vi hann inte och hämta den...
Just nu Halv två på natten grämer jag mej liiiiite 



Min säng är helt slut och nu är det ny dag och säger god morgon utan att ha sovit en blund
om någon timme åker jag ned på kontoret 
när min telefontid är över och det vankas lunch så BLIR det hämtning!

Sedan ska det bäddas kan jag lova 
jag lämnar ingen eftermiddagsgaranti på mitt kontor jag har 4 veckors minus på sömnkontot att ta igen ;)
åååh vad härligt säger jag bara som jag längtat 
man är ju inte riktigt sig själv när man inte sovit ordentligt.

Kvällens eller morgonens melodi blir denna :)


Ha en finfin Onsdag

Inga kommentarer: