söndag 29 december 2013

Som alla andra


MEN VILKEN LYX
så kom den då ÄNTLIGEN första lediga och arbetsfria dagen i december
28 december vilken HÄRLIG DAG
idag MED ... nu har jag "som alla andra" en ledig helg 
Njuter av mina julklappar och "polimasar" (pitemål  smågörsaker)
Vrål gillar min julklappsbok Welcome Home
Tack skäggiga mannen

Nu laddar jag om .... har en hel hög med oläsa inredningstidningar... 
och vips kommer lusten till baka... i fredags tog jag hem alla nya leverantörs kataloger för 2014
idag har jag bläddrat och försök samla intryck... 
Ny säsong pågång och vårmodet är redan påväg till oss
kulit

Här lite sneakpeak från Greengate

Imorgon jobbar alla kontorsanställda till kl 14
men OPS jag ska till frissan och njuta redan kl 13 och då tar jag full dag

Ni missar väl inte årsfinalen på Handplockat
med erbjudanden de sista dagarna
Måndag och tisdag KVAR
sedan Gott slut på 2013 tycker vi nyss sa GOTT NYTT

Inga kommentarer: