tisdag 13 december 2016

Lucia idag och snart JUL.... JUL


Fiffig  Denna gillar jag man måste nog spana efter pepparkaksformar på loppisar så man har ett litet skaparlager att vara kreativ ur.

HJÄLP ... jag har utvecklat Allegi och Astma för några år sedan och nu fungerar det inte längre med levande julgran för mig... så jag har spanat in en fuskig skönhet... men nu har MAKEN och SONEN röstat ut mej ... ingen levande gran = ingen julgran..... Maken är ju uppvuxen i ett jordbrukshem så han älskar verkligen de LEVANDE JULGRANARNA... men nu vet jag inte hur jag ska göra ..
Vi ska fira hemma hos Dottern på Julafton och där finns en gran... men HALLÅ 
Jag vill åxå ha en gran Tänker att det säger så för att då slipper de hjälpa till... men det kanske blir makens favvo uttryck som får gälla i frågan ... KVINNOR KAN !!!
ska grubbla lite...

ALDRIG NÅGONSIN har folk haft så BRÅDIS med att ta fram granen. Vi hade förfrågan TVÅ VECKOR INNAN FÖRSTA ADVENT på jobbet efter julgrans tillbehör och Granar ,, det brukar hända till andra tredje advent.




Inga kommentarer: