tisdag 24 januari 2012

Formex våren 2012

Todeloo fina Ni
Jag har "drasslat" (burit kånkat) datorn till huvudstaden sedan Göteborg och tillbaka och ändå inte hunnit blogga Formex överhuvudtaget...
SOMMAR och VILAR BUMS vibbar eller hur !!!

Det har verkligen varit fullspäckat schema!
denna gången tackar jag min rutin (tur att man har liiite vana vid detta laget)
Pga Isdrakens Premiär och Göteborgts trippen mitt i mässan så var vi tvungna att sortera bland leverantörerna och de som har BRA hemsidor och upplägg att handla hemifrån får en order där istället! Men det betyder åxå att jag har en hel del kvällsjobb denna veckan att se fram emot !!!

Det fanns ingen chans att vi skulle hinna med ALLA
men oj vad jag är tacksam över mitt goa sällskap Tack Lena och Anneli för all hjälp
vi får nog börja kalla oss Trion
RA TA TA TA TAAAA
;)
för vi var allt bra effektiva och Snabba! utan att slarva!
och jag hade INTE klarat denna helg utan er!
Men ni kommer ju då åxå att vara snyggast ever innan september månad är här
TACK 
Mycket fint på Formex
och BRUKA
 (de hade då överträffat sig själva när det gäller vårkänslan)

Fler smakprov i morgon blir det bra?

4 kommentarer:

vitstil sa...

GU va spännande att få se allt du hittat =)LÄNGTAR

vitstil sa...

GU va spännande att få se allt du hittat =)LÄNGTAR

Anonym sa...

Väntar med spänning på bilder från mitt favoritmärke Bruka.

Butiken Handplockat sa...

Härligt =)
och Bruka bilder kommer Jag lovar =)