måndag 30 januari 2012

Härliga Bruka

Idag några bilder från Bästa Bruka!
fina färger och gott om nyheter... dessa på väg till oss!
nya färger bla mintgrönt och ljusblått!!!!

En hel del nytt på fusk rottingen
 "som kan stå utomhus"
Detta är inget vi har hemma men vi kan beställa
går du i funderingstagen kan du be att få bläddra i Brukas katalog =) 

Dessa är nya modeller ;)

Här trillade jag dit på metallkorgarna
rå snygga utomhus eller i ett kök eller badrum
köpte in rottingkorgarna med brun rem åxå ;)
Det är alltid svårt att begränsa sig när det gäller Bruka
de har så mycket fint tycker jag
och sedan är porslinet så prisvärt

Måndag redan när jag kommer hem i kväll
blir det fortsatt utrensning denna kväll blir det badrummet!

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Jag har köpt körsbärskvistarna på Floristen. Hoppas de slår ut nu.

Ja visst blev det fint i vardagsrummet, vi är så nöjda.

Bruka har så mycket fint, ska bli spännande att se vad ni köpt in för fint.

~Ingrid

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så fina bilder du bjuder på, lika roligt att kika in till dig.
Ha en bra dag.
Kram Theres

Butiken Handplockat sa...

härligt "brudar" och jag blir så glad för att ni tar er tid att skriva några ord
Stora Kramen!