tisdag 7 februari 2012

Jag tror jag spricker av nyfikenhet nu!

Todeloo jag vill så jag SKÄMS!!!
Sitter på kontoret och tar mej 5 sekunder så jag kan uppdatera er om "läget"
JAG VILL springa över på HANDPLOCKAT
jag har Handplockat abstinens!
GERBARA HAR Anlänt
Yanke Candle har anlänt
OCH
RICE har entrat vår butik
och här sitter jag på rumpan och försöker tokjobba undan
så jag kan springa över och se var "THE GIRLS"
sliter med (jag hoppas de myser åxå)
Det började att maken (som är galet matintresserad) fick en form av våra vänner
Lena och Marti som driver ett Cafe (Café Rävasten)
sedan blev det form igen till jul av dem och sist maken fyllde år fick han en till Vi har TRE Formar
och de använder vi flera gånger i veckan
PIRR nu har vi dem på Handplockat

Tur man fyller år snart
TRYFFEL darling TRYFFEL färgen i vad som helst från Gerbera!!! 

Nu säljer vi hela Gerberas sortiment så nu kan du Beställa det du saknar
vi har fått vår första leverans men du kan komplettera om vi inte fått hem just din färg eller modell;)

Idag har vi haft finfrämmande från Midbec tapeter här på interiör!
Älvsbyn utmärkersig på "tapetkartan kan jag lova" Lena gjorde en djupdykning bland allt det nya
och nu händer det saker här
Vilken härlig tapetvår vi går tillmötes!!!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Jag gick direkt över i dag på Handplockat och köpte en Gerbera form i den svartafärgen. Är det tryffel? Men nästan allt var redan slut i den färgen buhu!!!

Det lutar åt den tapeten jag lånade hem i dag, jag tror den blir kalasfin. Kikade också på en av hatthyllorna på HP...

~Ingrid