onsdag 15 februari 2012

Vitt vilsamt med små sneglande på grått och svart!

Todelooo sköna bönor
Galna veckan fortsätter
Inspirerande köpmanna möte denna morgon på Café Centrum och sedan spännande kontrakt på lokler denna morgon Heja ÄLVSBYN.
Det vita vilsamma är min melodi med accent färger nu är det vår och då bli jag ha lite accentfärg
MEEEEEN oj vad jag sneglar och mixar in det råa ... industri ... grått svart rost patina!
Nästa vecka börjar vi färdigställa med våran nya Avdelning på Interiör och Design
i "gamla/ fd Huset" kommer det att hända saker
SÅ KUL!
I veckan fick vi hem en ny sorts RÖD metallstol /barstol på Handplockat
jag hoppas den finns framme i butiken nu!
Fler metallstolar!!! MUMMA
vi har överkomliga priser inte i TOLIX nivå.

Nu är det dax för Lunch
( på kontoret - en "Bar" men INTE synd om mej alls, igår var det tre veckor på kur och nu syns verkligen resultaten på vågen! och det börjas kännas i kroppen inte svullen
och på plaggen känns det att de hysteriska plus kilona sedan i början på hösten har börjat ge vika!)

Ser ni här är det nya råa mixat med lantlig stil!
Snyggt!
alla bilder idag från Sköna Hem
på årethörande Guldbrallor!

3 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhhh du visar mina favoritbilder..från fina hem som jag beundrar o hämtar inspiration av..
Ha det gott min vän..vad duktig du är som går på kur..det skulle jag också behöva, jag sväller över känns det som...
Kraaam

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh älskar dina bilder, blir lika glad varje gång du bjuder på inspiration och att kolla in här hos dig.
HA en bra dag.
Kram Theres

Handplockat sa...

kram på er GIRLS!

(Anette du behöver inte tappa ett GRAM du är så karamell snygg)