tisdag 2 oktober 2012

Jag är på väg utför mina vänner ....

lånade denna från vår Happy Homesida på Facebook

Visst är det fiffigt att Mixa stolar i enhetlig kulör
då blir det harmoni trots olika modeller hittade bilden på Norrgavel

Bolliboopbollibooop
långa ledningar och kortslutning på hjärnkontoret idag
Mest bara HerrMAN i tankarna, imorgon är det dax  att öppna ortens herrekipering!
jag ville öppna idag men övriga ville vänta tills i morgon!

Kortslutning
vet ni vad NU ÄR JAG PÅ VÄG UTFÖR (blink blink)
idag när vår dotter ringde svarade jag i mobilen
Välkommen till ÄLVSBY RESEBYRÅ
GAAAAAAAAAAH jag har inte jobbat där på ja vad är det 13-14 år....
nu är det illa ;)

Idag har Älvsbyn Just nu skrivit om HerrMAN
Kul att Sten & Ola får lite kred för en gångs skull :) De har jobbat i det tysta för byns väl och ve, sedan de var springpojkar på byn, och nu har de FORTFARANDE framtidstro trots att de fyllde 80år i maj :)

När alla gått hem i kväll har jag några måsten kvar
sedan är det bara att öppna i morgon
S K Ö N T

Får väl sluta dagens inlägg som på den gamla goda resebyråtiden
vissa saker sitter i ryggmärgen tex hur man svara i telefon!!! och hur favoritfrasen lät efter avslutad bokning
- " tänk vad härligt då kommer ni hem brunbrända och utvilade"

Inga kommentarer: