söndag 30 september 2012

Söndag och sovmorgon till halv åtta

 ÅÅÅH det regnar... alltså på ett mysigt vis
fick sovmorogn till halv åtta det behövdes nog... jag somnade på OK/Q8 parkeringen i går ;) maken var inte borta många minuter men jag somnade OOOPS pinsamt...
Strax i väg på butiken vi har Söndagsöppet 10-15 Helmysigt 
efter det blir det jobb på HerrMAN vi ska nog öppna måndag eller Tisdag!

Jag längtar efter DENNA leverans... jag gjorde detta kollage av bilder från leverantören och det fick bli bilden för nästa inspirationskväll
den 8 November ska vi ha en Happening igen KULIT

Nu fick vi ÄNTLIGEN Argo modellen 
En relaxad byxa med nötta detaljer ;)
998:-
strax uppe i webbutiken
www.handplockat.nu

Nu mot butiken Sköt om ER

2 kommentarer:

kardemumma sa...

Lycka till med Herrman :))
Och jag vill bara säga att jag älskar CN randiga poncho/tröja som du har i webshopen! Helt underbar ....den ska jag ta och tänka på ;) kanske blir ett till plagg!
Kramisar i massor
Carina

Handplockat sa...

KRAMAR TILLBAKA FINASTE DUUUU
<3