söndag 23 september 2012

Härlig SÖNDAG och Smockat schema ;)

SÖNDAG slut på veckan och i morgon börjar höstens galet intensivaste vecka för mej
himmel vad kul det ska bli !


Jobbar idag på HP kl 11 får jag besök av VÅGA som ska visa Jul och nyårs smyckes kollektionen! Sedan har jag Öppet 12-15 .... redan kl 14 kommer några av våra mannekänger inför onsdagens insp kväll för provning och kl15 kommer Tidlöst (salong) för M
odellspaaaning! Sedan ska HerrMAN diagonalt övergatan få min fulla uppmärksamhet

Helt vanlig söndag alltså :)


Ni håller väl koll och "Gillar" bästaste Handplockat på Facebook ;)
så ni inte missar vad vi pysslar med där  

 Min dotter spelar ofta en låt "känner ingen ånger  känner ingen ånger...."
visst är det så att man OFTAST ångrar det man INTE gjorde!
vi har en galet rolig vecka framför oss 
Butiksbyggande och Handplockats "nyöppnandes premiär dag" på onsdag 
och Inspirationskväll för 5 företag här på byn onsdag kväll
Torsdag är det kvällsöppet till 21
och får vi bara de leveranser vi behöver ska vi försöka öppna upp en klädbutik för killar och herrar :) 

SEDAN ska jag tillbaka på banan när det gäller EGENVÅRDEN då får jag fokusera på må bra känslan igen (vi har en stor sak på gång innan SKYLTSÖNDAG MEN jag hinner hämta andan LIIITE)
och då MÅSTE jag släppa sötsaks begäret IGEN ;)
denna vecka är det som inte riktigt LÄGE har lite för mycket på gång!

Ååh vad jag ÄLSKAR Circle of TRUST
nu har vi fått in modellen ZOE i brunt med hängslen och allt :) (så snyggt till blått och svart)
Nu har vi alltså Zoe i denim och brunt
+
Chinos i grått och army och på den modellen följer ett metallicbälte med nitar med!

Ni hittar dem i vår webshop med om ni inte tänkt komma förbi butiken idag och ta en live titt
NU DAX för lite färg på fransarna så man inte ser så galet ny vaken ut.. för det är jag då rakt inte INTE
här hemma är det JAG som väcker TUPPEN i denna hönsgården
<3 p="p">
NU ARBETE Kamrater ARBETE med glädje

4 kommentarer:

Ingrid sa...

Andas lite däremellan också, glöm inte det så du orkar!!

Vi syns i morgon kväll, för visst var det då jag skulle prova?

~Ingrid

Handplockat sa...

JAAA imorgon kväll är det provning :) Kuuulit
och det KAN hinna droppa in ngt mer i morogn :)
JAG ÄR så GLAD att jag har ER

:D

Ingrid sa...

Då syns vi i kväll.

Kund frågade efter 24 tum i de bruna men jag kunde inte se att vi hade det? Hon köpte ett par i jeans istället. Så snygga på henne - också!!

~Ingrid

Handplockat sa...

De bruna i 24tumm var nog undanlagda till visningen :) Men på Torsdag finns ju allt som är kvar i butiken:)
Nu går det inte att komplettera jeansen mer :( så det vi har nu är det som finns :)