söndag 16 september 2012

Solig söndag och våran by visar sig från sin finaste höstsida!

Igår fick vi äntligen tända upp ljusen i den nya delen av butiken
så skönt jag måste säga att jag sovit gott inatt 8 och en halv timma
UNDERBART
Vi bytte dessutom adress när det var middagsdax gott och underbart att få sätta sig till dukat bord
Vilken skön kväll! TACK !!!
 
Hemmavid igår
Magiskt skulle precis kliva in i bilen och sedan fastnade ögat på mina chokladblommor 3st sköna bönor prunkar fortfarande, ytan och doften är magisk. Hur än livet rusar på så hinner man fånga stunden med lite ögongodis!
 
Idag blir det bara några timmars arbete
några måsten sedan ska jag bara ladda batterierna
Butiken har som vanligt söndagsöppet!
12-15
 
:)
Längtar verkligen till den 26sep med inspirationskvällen och Modevisning
BOKA In dej via Mail butikenhandplockat@hotmail.com eller via FACEBOOK

Visningen kl 18.00 eller om tiden
19.30 passar bättre bokar du in visningen kl 19.30
 
Nu ska jag försöka få liv i maken som somnat om i soffan sedan vi klev upp!
sedan är det dax för SÖNDAGSFRULLA
Solig söndag på ER

Inga kommentarer: