lördag 15 september 2012

Wiiipiii YEAJ

Åhh vilken mysig fredagskväll jag fick mej igår
familjen åkte till vännerna och såg film
( så jag behövde inte ha dåligt samvete ang dem  - såg filmen fem i morse ;)  ist )
Jag fick polimasa (att göra något i godan ro) och småfixa
på handplockat SÅ Mysigt och tyst och lugnt!
jag bara njöt och det blev inte så fasligt sent heller!
 
" Känslan som uppstår när man får ta bort täckpappret från fönstren "
Det är långt ifrån Tipptopp men idag är ni så Välkommen så
till HELA Butiken. Älvsbyn bjuder på en Solig vacker Höstdag denna Lördag!
;)
 
Som företagare blir man ALDRIG FÄRDIG man kan arbeta hur mycket som helst
finns alltid något att göra
men i gårmorse bestämde jag mej efter det att jag bloggat att ÖPPNA på Lördag det SKA VI!
 
På hanplockat förändrar vi och plockar hela tiden
så det är väl bara att öppna upp då :)
 
I gårkväll fick jag äntligen ta bort pappret från skyltfönstren.
Vi vill fixa i oändlighet och det gör vi hela tiden så varför inte öppna upp :)
 
 
*************************************************
 Ny premiär blir den 26sep med inspirationskväll och Modevisning
BOKA In dej via Mail butikenhandplockat@hotmail.com eller via FACEBOOK
Visningen kl 18.00
eller om tiden
19.30 passar bättre bokar du in visningen kl 19.30
********************************************
Nu har jag varit hem och tagit mej en välbehövlig dusch
har verkligen burit in i det sista
Ska bara landa en liten stund sedan tillbaka...
ska packa upp Dessa godingar som redan ligger ute i vår
Webshop
 
 så det blir upp pack + prismärkning och sedan ska jag göra en annons till Lantliv
 
SKÖT OM ER
:D Imorgon är jag ledig på förmiddagen
 LOVELY

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Tack för kramen!!

Körde förbi HP i kväll men ingen var där. Ska komma in i morgon och se allt det fiiiina. Kan knappt bärga mig :0)

~Ingrid

Handplockat sa...

ÅÅÅH typiskt....
JA jag har lastat av en Housedoctors pall bara för dej :D men det var mes Nicolas Wahe

Men det kommer mera jag lovar :D