fredag 21 september 2012

Trägårdspåtarn ?

Det blir ett mitt i natten inlägg....
är jag övertrött eller? min så normala kvällströtta feeling har inte infunnit sig
och jag ÄR trött har gäspat HELADAGEN

Älskar att vi HAR 4årstider Verkligen ÄLSKAR det
i norra Sverige HAR VI ..Vinter vårvinter Vår Sommar höst och ...
I våras hade jag oj vad jag hade PLANER det skulle påtas
maken och jag åkte på Trädgårdsmässan i April ...
och vissa av de plantorna hamnade inte i jorden förrän i JULI
HÄPP - Anna kan
 (Anna kan försumma minsann)

Men TADAAAA Trägårdspåtarns ofrivilliga (semester) frånvaro har trots allt fått skörda 
ETT PLUS med att INTE ta bort och tömma krukor och lådor ... och SEDAN inte HINNA
göra ngt ting ALLS är att  YES Naturen sköter sitt
I Plants lådan har Lobeliorna sått sig själva och utan den mista kärlek och näring får jag mej nu ögonfröjd.

Dagens STORA lättnad är här 
åkte ensammen med lastbilen till IKEA
lastade ALLT på ta själv lagret och passerade kassorna och lastade igen 
och tänk UTAN att köpa en PINAL åt mej själv
DAGENS BÄSTA
Hurra för mej själv är så NÖJD
(man får väl berömma sig själv ;) när ingen annan gör det)  och nu är det mitt i natten och alla sover så ingen kan höra galenskapen "vad bra jag var idag "

Ursäkta en trötter. men jag är bara så GLAD att dagen är slut och allt gick bra!
skönt att "göra bort" trista saker helt enkelt.
I morgon är det fredag eller vad skriver jag nu Det har ju redan varit fredag i en timma!
Fredag.. härlig dag på veckan men som de senaste veckorna så blir det ingen "helg"
Men nu vore det väl som attans om jag inte skulle kunna jobba på i helgen så VI maken och jag får nästa helg HEMMA vore KANONERS 
Bara att jobba PÅ hej åhå

Inga kommentarer: