fredag 28 september 2012

SLURP Swich och swooom ...

SLURP Swich och swooom ...
eller ska man säga KABÄÄM - vilken VECKA
Lite ketchup effekt ALLT PÅ EN GÅNG... och lite till
Ny Öppning på Handplockat HELSIDA i Lokaltidningen
 (TACKAR nån såg allt arbete de bästa jobbar på med i den butiken)
Inspirationskväll med dubbla visningar och sedan kvällsöppet igår!

Kanske inte SÅ konstigt att vi inte hunnit slå upp portarna till blivande HerrMAN
Men nu är det HÅRT nära Kanske på Måndag eftermiddag KANSKE då....

Idag har vi hunnit en hel del och nu ska jag strax åka hemåt innan klockan slår ny dag
23.25 men ack så skönt att få undan lite efter vanliga jobbet som började sju idag!

HAR DU Facebook? BRUTALSKYNDA DEJ OCH GILLA Nya sidan
Jag gillar namnet som min farbror Ola kom med 
- jag ska ta en snabbtitt på Herrman och se om de har nån skjorta...  
visst låter det ok :)
Visst är det snygga och dressade på denna bilden!
de är de än idag... Jag är ju inte ett dugg partisk
Farbror Ola till Vänster och PAPPA till höger!
(klicka på bilden ser ni den i större format :)

Man ska tydligen var 80-år fyllda och ha FRAMTIDSTRO
NU hemåt 
Natti NATTI

Inga kommentarer: