tisdag 19 februari 2013

Hope Peace & Love

Hej alla fina
Hoppas ni har det BRA
Jag ÄLSKAR min nya tröja från Line of Oslo
vill bara visa er den ;)


Idag är det min dag ... min dag då jag får välja middag och då jag kan få mej en extra kram...
( tårtan och firandet tar vi på lördag kväll med familjen och vännerna.. det är som fullt upp en vanlig tisdag)

Idag har specialpris på flera av mina favoriter
klicka på namnen ovan ;)


Guld... och Roseguld är verkligen på fram marsch
Denna leverans väntar vi in i morgon!
från BagLady

Släta fina örhängen i silver eller guld.. kommer som synes direkt mot örat och en hängande variant!


Armband och massa snyggt ... hoppas ni har vägarna förbi vi har öppet Lördag OCH söndag på Handplockat!


Detta kommer så klart i silver med inte bara Guld...

förresten på tal om GULD det vore verkligen GULD att få ett BEACH House påslakan till dubbelsängen 
I skäraste "rååååååsa" :)
undrar hur man ska teleportera den önskan till sin kloka pappa eller kanske maken.. eller Framför allt få in dem på Handplockat så att man kan knuffa dem i riktning mot järnsängen som är uppbäddad där och säga 
todelooo jag vet nån som fyller åååår jag vet nån som önskar sig ...

det var lite Hope Peace och massor med LÖVE from me to you
 denna dagen!

4 kommentarer:

Lena sa...

Hallå Anna!
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN :>
KRAM KIRUNABORNA

Ingrid sa...

Hipphipp hurra för bästa Anna i dag :0)

~Ingrid

Handplockat sa...

TACK fina ni
Jag tycker att fram till min födelsedag är självaste kalla vintern men efter den 19 februari så vänder det

Våren är på GÅNG nu jag loooovar

LantlivsAnette sa...

Hoppas att du fick en underbart fin födelsedag, och kanske till och med nya påslakan som du önskat dig !!
Jisses sååå mycket fint ni har fått in..
Kraaam Anette