onsdag 6 februari 2013

Nej nu kan jag inte vänta längre

Nu har jag väntat på att få bilderna från guldbaggegalan men jag kan inte vänta längre jag får blogga om dem när de anländer på Mailen ...
Vi har ju jobbat oss GALNA och jag har så mycket att visa från ( Formex men vi tar det sen ) Nu närmast har Jag och Anneli Besökt Köpenhamn för inköp till Handplockat och Happy ( barn / ungdom)
sedan anslöt Elisabeth och Lina För inköp åt HerrMAN de stannade även i Stockholm på modedagarna!
( Anneli och jag åkte hem)


Tänk vad våren kommit längre i Köpenhamn de har redan nu varor utanför butikerna.. tänkte jag skulle kittla er lite.... med vår känslor!


Helgens godaste sallad! måste tipsa om kombinationen .. jag tror jag ska prova göra den på fredag eller lördag! Mix sallad, kronärtskocka, kyckling, fetaost, finstrimlade rödbetor och pesto!
GALET GOTT
Tallriken på flygplatsen var HELT tom ! jag lovar!


I Köpenhamn pågick 4 mässor så vi har verkligen iiiilat ! vi hann inte på alla!
den ena GALLERY är enligt andra "pillefiiin och exlusiv" inte riktigt "VI" känner jag så vi har inte besökt den!
här goddiebags i väntan på NoaNoas barn modevisning!
Just nu efterlyser vi sköningar till vår egen visning kolla in 


På kvällarna åkte vi in till stan för att äta middag ( spanade i skyltfönster och fick ideer)
och sedan bar det av med tunnelbanan tillbaka på hotellet 
för att jobba med dagens ordrar
VAD fattas? Har vi köpt för mycket ? har vi alla storlekar till bar alla åldersgrupper från kallingar till vintermössor... ojojoj vad vi har grubblat 


Nu när man kommit hem från mässorna återstår det mera jobb med de laggda order som gjorts! 
några annuleringar ... några "påläggningar" summera styles och se till att man inte överköpt sig
sedan kan vi lägga hösten vintern 2013 till handlingarna och fortsätta av att packa upp vårnyheter i butikerna :)

KUUULIT

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Vilka inspirerande vårbilder, behöver man ibland när vintern känns lite tung här i norr.

Jag har legat pall i 2 vekor i flunsan. I dag är första dagen jag orkar vara uppe och igång lite. Det finns hopp om liv!

Hoppas ni klarat er?

~Ingrid

Butiken Handplockat sa...

Jag förstår att du har varit helt OFRISK !!!!

Familjen har klarat sig men på jobbet har det varit sjuklingar
peppar peppar hoppas att det vänder för er Alla nu !!!!

Ja trots att det är BRUTALVACKLERT UTE IDAG MED SOL OCH ALLT så vill jag bara ha vår vår vår

Krya på dej kramen nu Ingrid !!!