torsdag 7 februari 2008

Fortsättning Magasinet i Frihamnen Sias Showroom

Forts från gårdagens inlägg klockan rakt fram är stor men jag vill verkligen ha den / hyfsat pris trots att det är Sia

en av alla vita delar i Sias Showroom i Frihamnen
Nedan bilder från Sias Barn avdelning
Man måste köpa "hela konceptet" för att få handla här! det är som att säga herrar får bara köpa lila och svart färg och alla som fyllt 43 får köpa grön färg om de handlar färg för 20 000:- Jag Tycker inte det är snyggt att säga vem som får köpa vad...
Men förstår tanken .... för att få merförsäljning så styr Sia att man måste köpa mycket för att få vara med om dessa smultron.
Blev lite små kär i den där skattkistan med bläckfisk & pirat på.
Ha en bra Torsdag

12 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Jahha du..så då får inte jag köpa grön färg ännu..om några år då..fniss...
Du e rolig du...
Klockan där..har du beställt hem den..den var riktigt fin..skulle jag också gärna vilja ha..
Ha det gott Kram Anette

Unknown sa...

Men kvinna, ska du riktigt fördärva mig totalt...
När KOMMER allt du köpt?

Vet du, jag har drabbats av en envis bacill. Shoppingbacillen heter den visst...

Kramen!

MiaMaria sa...

TAck för de vackra bilderna....klart du ska ha klockan den är ju super!
Miamaria

lottens vita och gröna sa...

ursnygg klocka, de skulle passa i mitt kök! kram lotten

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Ljuvlig blogg du hat´r..här har jag inte varit förr!!

Sias barnutbud är ju helt underbar!!!Har faktiskt de där små pirat sakern på bloggen min idag...visar nin sons pirat rum...välkommen in!!!

LantlivsAnette sa...

Åhh jaaa..gör det,säg till när den kommit också fotar du den o visar !!
Tack snälla du..
kramis....

Anonym sa...

Vilka fina saker.....
typ den där stora klockan.... den har vi faktiskt haft i våran butik. Den gick åt som smör men jag hann få mig en.
Vet du att mannens "uppfinning" funkade jättebra.
Nä nu måste jag verkligen göra ett besök hos er, när tror du att allt fint dyker upp?

Kram Pernilla

Mitt Lantliv sa...

Tack för titten...
Alltid kul med nya "ansikten" :-)

Härlig blogg du har och vad mycket fina saker du fotat, vill ha allt...

Ha det gott-S

Unknown sa...

Nej jag handlade inget, men sjukades. Blev så sugen på ett rutigt tyg i beige/vitt till köket, men det går ju minst 15 meter dit så jag blev snål...

Snyggt med högt i tak, men det får man igen när man ska köpa gardiner. Det blir fort meter
Kjam

mittiminvillervalla sa...

Men Sia då! Jag som är sån Siaälskare! Tror jag "dissar" dom nu! ;o) *Skratt* lite väl modern ord på mej skulle nog "dotra" ha sagt!

Men du, vad får man köpa när man på någon månad är 50 då? ;o)

NU vore det väldigt bra om du svarade att jag inget får handla!
;o)

Kramis Monika

Lallis sa...

Ojojojojoj!
Så mycket fint att kika på:)
Kram Lallis

Mamma C sa...

Tror jag såg lika dana förvaringslådor till barnen i rosa och blått på vårt Blomsterland här i stan där jag bor