söndag 22 mars 2009

Grönt! & dropp från taken

Vårgrönt i butiken

Hej hopp Vilken underbar söndag vi har! Här är det någon minusgrad men solen värmer så det droppar från taken. Jag kan bara inte vara inomhus och måla så här mitt på dagen jag måste ut i solen... Maken & dottern är på Handboll i Piteå och sonen och jag har fastighetsjour.. men det hindrar oss inte från att vara utom hus... vi ska ned till några vänner och njuta av vårsolen och alla nya inredningstidningar som just kommit.

Trädgårds uppackat utan för den lantliga avdelningen på jobbet.
Nya växthuset och snygga vägghyllan i zink, den sistnämnda köpte störthärliga bloggerskan Prinsessa & Jag som hälsade på i går på butiken. Hon är verkligen härlig jag blir på gott humör bara av att se henne=) hälsa på henne det är tävling på gång där snart. Det nya kanonbilliga väggorden tog slut BUMS i går men jag beställer fler på måndag. Kommer om en vecka så ni vet ni som blev utan igår.

Ha en toppensöndag Everyhopa

2 kommentarer:

Pysselpalatset sa...

Ett sånt där litet fint växthus har jag... jag är överlycklig över det... Dels funkar det mend att speeda på fröna... sen resten av året är det vackert att dekorera i.... Kram Jeanette

Karin sa...

Oh va fin den lilla "hyllan" i zink var den skulle passa bra hemma hos mig ...Kajsa