onsdag 11 mars 2009

vår i tanke men inte i handling

Milda vårfärger
Jag vill så det värker... jag har massor med vår inspiration i huvudet... men har ingen stans att förverkliga det hela ... snön yr ute och jag vill ha vårgrönska! Jag vill hoppa i målar jeansen och göra minst en "makeover" per vecka... men jobbet är prio ett och just nu har jag inga 8 timmars arbetsdagar. Men hela tiden kommer kreativiteten krypande och vill få utlopp.
Vår färger och vitt *suck* dagens bilder från Loucinda lite för blommiga tapeter men färgerna är vårmilda. Har ni sett Lush miljövänliga vår inspiration?
kolla in
Lush TIMES
Jag har faktiskt en Dusch bomb otestad borde faktiskt unna mej den idag vi har haft en Låååång dag idag (otestad = ej provat vi norrlänningar sätter ju bokstaven O framför ordet. Det fundgerar ungefär som EJ / INTE om vi tar engelskans "unplugged" så blir det på norrländska Oi alltså ej i)
Lite info om Lush duschbomb kommer här:
Rivstarta dagen med denna Emotibomb! Den innehåller eteriska oljor från lime, grapefrukt och citron - en riktig hurring! Lägg den på golvet i duschen, vrid på vattnet och inandas de uppiggande oljorna. Vem behöver inte en sådan efter en mastodontarbetsdag?
Kanske man kan visa några snygga bilder i morgon eller kanske får man berätta nåt kul snart...
Nu ska jag börja på kvällspasset här på jobbet
Onsdagskramen

4 kommentarer:

Ingrid sa...

Ja berätta nu...Du kittlar mitt sinne, jag hoppas och tror det är som jag hoppas ;0))

~Livet i byn

Västbacken sa...

Kanske har man en aning om vad du har på gång :)
Vi har varit en vecka på Teneriffa och det har varit helt underbart. En vecka med familjen och vi har spelat kort, badat, solat och tittat i affärer, tillsammans allihop. Härligt! Nu har vi fått ny energi och jag har fått ett nytt uppdrag när det gäller jobb så den enrgin behövdes.

Må bra!

Kram Lotta

Maria ( Idekroken ) sa...

Har hatt vårfølelsen her i dag. Nydelg vær! Nå er det ikke lenge før vi har den her alle mann. Herlig!
Klem

Hanna sa...

Halloj!
Va ett tag sen jag kikade in hos dig, så nu har jag uppdaterat mig :D
Så mycket fint...!
Mina lushtvålar & bomber ligger fint på kakfatet i badrummet...för fina att användas :P


Idag blir det trädhårdsinlägg igen ;)
Ha d gott!
Kram Hanna