fredag 8 januari 2010

Det VITA & Pastell !!!

Mycket Vitt och (med blandade känslor) Pastell
Denna bild från en av våra leverantörers nya katalog!
kolla in alla kortfilmer de bjuder på HÄR Garden eller Mode eller inrednings film!
Massor med pastell och GULP orange/ aprikos!!! Jag har så svårt att tro på den färgen och lika svårt att det hamnar några mängder av den målade färgen på min lantligt inspirerande butik!!!Men pasetller återkommer hos MÅNGA leverantörer men det är ganska brukligt när det vankas vår och sommar.
Formex förutspår även ett återtåg av blommiga mönster... känns åxå lite ! REDAN ! känns som om att det inte varit borta sååå länge ..men kanske ändå det ÄR ganska länge sedan!
Denna väska är från Cath Kidsons
nya vår kollektion Denna: Vintage Rose Saddle bag är lite tuff mitt i allt det blommiga.
Jag ska kika lite extra i den montern när jag åker ned på Formex. Detta kollage som jag gjort ovan är för mig typiska Cath "saker" + allt det prickiga - kolla in den första avlånga väskan det är en Knitting bag För alla sticksaker, så att de långa stickorna ska rymmas. Diskthanskarna är snygga - ska man göra nåt trist ska man göra det med stil ;) roligare med snygga handskar eller hur!. Handkit med handcreme mm skulle göra mej glad på alla hjärtans dag ;) OM det blir inköp i den montern så kommer jag inte att kunna "hålla mej" från detta måttbandet och en glad knapp burk - tänk så många saker det finns
som man inte VET att man "behöver"

Idag har jag kors i taket varit hemma och kurerat mej och mina bihålor ikväll ska jag och några GIRLS på natt bio kl 22 då går nämligen New Moon som jag missade sist den gick här, längtar - är faktiskt så där lite pirri magen kär i första filmen Twilight.
Önskar Er allt fredagsmys i världen

5 kommentarer:

Ingrid sa...

Nääää inte orange!! Jag kan inte med den färgen riktigt...

~Livet i byn

Handplockat sa...

nej och inte aprikost! jag är inget fans av gult heller Faktiskt!

Ingrid sa...

Det är väl så att vi får bita i det sura äpplet ibland ;0)

~Livet i byn

Anonym sa...

Så snygg den blommiga väskan var.Kommer den in på handplockat? Den kan gärna få hänga på min axel nu till våren :)

Unknown sa...

Samma här jag har ALDRIG gillat ORANGE och kommer nog ALDRIG att göra det heller.

Tack gullhumlan för ditt goa inlägg hos mig!
NÄR har du tänkt visa ditt vackra ansikte hos moi?

Kramis Vero