torsdag 18 februari 2010

HOME

HOME ett härligt ord idag =) vi är LEDIGA i kväll första "tomma" kvällen på några veckor faktiskt.. Vi ska packa åt maken och sonen som åker på äventyr i morgon.
Bilder idag från en liiiiten ny leverantör sommmmmrigt så det förslår. Jag gillar HOME bokstäverna som är så där lite naiva men hemtrevliga.
Vaxdukar och lite textil...
Hoppas ni får en toppentorsdag idag! vi har fått massor med nytt på Handplockat så jag måste dit... flera av de nya plaggen var redan sålda i min storlek ... jag har varit på hanplockat "EN GÅNG" de tre senaste veckorna det känns ju för hemskt... tur att vi har toppen personal.... Mitt vanliga jobba har slukat mej med hull och hår... Gissa vad snooopen jag blev när jag blev utan de plagg jag tänkt slå till på men det blev alla tre färger av den nya sommar byx/tightsen med knappar i alla fall de var hur sköna som helst och bra pris 235:-.
Sonen och maken åker till Sundsvall i morgon på sonens Buggtävling och blir borta denna helg... så jag har fastighetsjouren ensammen - håller tummarna att jag slipper åtgärda stopp i avlopp =) och att det inte blir partajbråk i någon av våra lägenheter så jag får sitta en hel natt och vänta på polisen ;) men man vet aldrig vad en jour helg har att erbjuda... Sonen längtar så efter denna buggtripp jag önskar verkligen att jag fick följa med=) Men packa det får jag!!!!

4 kommentarer:

Västbacken sa...

Ha en trevlig kväll!

Kramar

Lisa.L sa...

Ååå den tallrikshyllan på första bilden, så FIN! Köpte ju ett litet "träord" på HP här om dagen, hade faktiskt ingen aning om att d var en magnet ;P haha..ett tips är kanske att skriva en liten lapp eller nå i affären, för den va då den snyggaste magnet som pryder vår kyl ;) såg den dära zinkställningen ni fått hem, med 3 lådor, SNYGGAST! Rååkade köpa en sån med ;) haha ! Hoppas allt går bra med revyn och att hyresgästerna sköter sig ;) kram kram

Smycka dig sa...

Mysiga bilder..jag hoppas att du får lite välförtjänt vila i helgen:)
Hälsa sonen lycka till på tävlingen....så spännande.
kram Lotta

Geral sa...

Beautiful blog! Beautiful house!
Volveré por aquí!
Saludos desde Argentina