torsdag 25 februari 2010

Midvinterfestival.

Måste bara visa delar av alla våra nya Tesorter önskar bara att ni fick känna hur gott de luktar åxå! men namnet är fina de kan ni njuta av i alla fall. Jordgubbar med mjölk, Söt som en sockerstrut, Sagostund & Evig kyss =)

Butiken värmer utanför dörren har vi Midvinterfestival men innanför dörren spirar våren! kolla in Chokladhjärtanen till tårtor och cupcakes finns i rosa limegrönt rött eller silver ;)

Utanför butiken har vi idag fullt med "Marknads stånd" Knallar som reser land och rike runt! men vi har även handels"gotta" vi med Tefaten har just kommit och många kunder har redan glatt sagt att de får "barndomsminnen"

Många olika strutar med massor med gott!

Nu ska jag boka tågresor till mej och maken för en jobbresa i mars sköt om ER!

6 kommentarer:

Evelina sa...

Vilka mysiga bilder.. jag blir riktigt sugen på något sött! :)

Kram Evelina

Ingrid sa...

Oj, jag vill gärna ha en rapport om vad som kommit från NTS i klädväg :0) Maila mig...

~Livet i byn

HerrKantarell sa...

Jag var in på Hp i veckan, oj vad mycket nytt ni fått in! :)
Gillade verkligen bordet med godis där bredvid kassan.. haha.

/Amanda

Ingrid sa...

Farligt farligt, jag ska komma in i dag efter jobbet och kika vad som kommit. Då har jag något att se fram emot i kylan.

~Livet i byn

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så underbara te sorter och jag som har helt slut på morgonen när vattnet kokade. Kan du kasta över lite så jag får min efterlängtade frukost?Tyvärr är det lite långt från Skellefte att bara sväng förbi men någon gång måste det bli en sväng till dig vill ha många saker.Ha en underbar helg.
Kram Theres

Vitaboet sa...

Hej hej. MMM känner lukten, jag har den rosa och den gröna, och de är helt fantastiska:).

Så fina och inspirerande bilder du visar. Skulle va så kul att få komma och kika in i butiken, men är lite långt från Oslo:(.

Ha en fin dag och helg. Kram Camilla