onsdag 21 juli 2010

Drömma går ju....

Bloggar mitt i natten... Jag har lite svårt att sova idéerna hoppar omkring i huvudet och inspirationen flöööödar denna kväll har jag fått MASSOR GJORT
och det är en stört skön känsla!En av mina "inredningspolare" har ett växhus hon odlar allt möjligt och efter flera besök i hennes växthus har ju suget bara ökat... (realistiskt när i fridens skulle jag hinna pyssla i ett växthus) men SUCK så härligt... Drömma går ju.....
Detta UNDERBARA växthus säljer en av våra leverantörer
denna bild hittade jag på Hus & Hem bilden är från vårens formexmässa!
Växthuset är helt fantastiskt.. kombinerat växt / lusthus... tycker jag eftersom det har en vinkel för entrén... Insåg i veckan att nuuu vet jag vad jag ska önska mej när jag fyller jämt nästa gång bidrag till ett växthus....

1 kommentar:

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilket undert växthus!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS