söndag 25 juli 2010

Härlig Söndag! Vi har Söndagsöppet på ButikenHandplockat 12-15

Oj vad jag vaknade tidigt idag... jag ska strax ut och plocka några blommor i vår slänt och ta med mej på Butiken Hanplockat vi har extra
söndagsöppet idag 12-15 :)
Det började med att vi fick leverans från vår nya leverantör i IRLAND och jag tänkte att vi skulle ha RELEASE öppet idag och visa nya klädkollektionen.... Men det som anlände var accecoarer inredning tvål och Parfymerna! men jag var så sugen på söndagsöppen trots att inte höstplaggen anlänt så nu har öppet och myser på i alla fall =)
I fredags monterade jag ihop min Mammas fina järnsäng på Handplockat och vi bäddade den med härlig textil....
JAG ÄLSKAR VÅR BREDA KUDDE 90 cm det blir så snyggt att bädda med dem kom in och se vilken skillnad det gör!

Mina "favvo" hjärtan " Sweetheart" finns i två storlekar, nu finns de på hedersplatsen i en bruka korg på järnsängen... jag har hemma ett stort hjärta och ett litet hängande ovanför vår säng!

Boken Lantlig Charm. Maileg kanin i pyjamas, metallhjärta med texten Carpe Diem och Pyjamaspåse från SIA i blått brunt och beige har blixtlås på ryggen och är tänkt som pyjamasförvaring under dagen!


HÄRLIG hissgardin som jag ska försöka hinna hänga upp idag innan vi öppnar ;)

På sängen kudde från bruka (helbeige) och motivkudde från Mairo! roskudden med texten Vintage kommer från Grand! likaså stjärnfiltarna!!!!
Nu ska vi och hämta "rävastensbullar" som vår dotter ska sälja vid "provsmakningsbordet" mellan 12-15 på butiken Handplockat.... kom in och hälsa på vetja!
och kika på nya sortimentet från IRLÄNDSKA AVOCA

1 kommentar:

Ingrid sa...

Det såldes massor av Avoca i går, våra kunder verkar var helt tokiga i det :0)

Bullar låter inte helt fel, jag kikar förbi säger Mr K (han tänker på bullarna mest...) jag ska ha gardiner!

~Livet i byn