onsdag 6 april 2011

Gillar knappar !

Hej solstrålar
halv arbetsvecka idag och innan vi vet ordet av så är det väl "halv" april snart åxå !
 Det finns inte tid i mitt liv för att låta den pyssliga sidan av mej gå bärsärkargång just nu !
men fundera kan jag  =)  har tidigare bloggat om min kälek till knappar. Hittade detta fina armband hos Decorative Country living så jag tänkte att jag skulle bjuda er på denna idé idag!
Fin på semesterbrun arm och kanske då just i semesterttider man hinner göra sig ett!
Vi har en pysselhöra på övervåningen och där huserar vår dotter ibland elller jag ser i alla fall spåren av att pysslande har pågått på platsen!

Funderar mycket på kommande semestern (har så mycket som ska göras innan semestern) det är länge kvar men gör det i alla fall! Maken utbrast igår meeeen jag får ju säga till alla att - min fru lämnar landet när jag gör tävlingsdebut! och JAAA så knasigt! Vi pratar nu om Mannen som brukade lägga benen på ryggen så snart det spelades musik på allmän lokal ! Han ska göra TÄVLINGSDEBUT han ska buggtävla med vår sons bugglärare MONA på kommande tävling här i Älvsbyn den 14 MAJ!!!

-Å då får jag säga att du lämnade landet!!!! Ja det får du darling!!! Jag ska nämligen få åka i väg med några vänner (bjuden NAJSeli najs najs) till Alicante (bara några dagar i Maj) ska bli intressant MEN jag missar årets hemmatävling och makens tävlingsdebut... får väl hoppas på BRA rapportering via SMS =)

Som tur är det inte MAJ ännu, utan 6 april och massor med arbetstimmar kvar denna arbetsvecka!
 Sköt om er
 

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Men ÅH så kul Anna, då åker vi kanske ungefär samtidigt :0)fast åt olika håll i Spanien. Jag har ju min bästis Suzan som är fast boende utanför Alicante...hon jag brukar träffa på Mallis.

Sedan blir jag matt över beundran att maken din ska tävla WOW!!!

~Ingrid

Handplockat sa...

=) vi åker den 11 maj så vi missar nog varann på flygplatserna ... En kompis åt mej har "en kompis" som har ett hus i Alicante! Jag har aldrig besökt Spanska fastlandet så om än bara för några dagar blir det en ny erfarenhet!
hoppas vi hinner uppleva lite ialla fall =)

Det här med buggtävlingen kommer jag ALDRIG att tro på förrän jag får se fotobevis (eftersom jag missar det med egna ögon) det är helt obegripligt =)

ide-puffen sa...

Så deilig det blir med en liten semester. Perfekt i Mai.
Og knappene er vakre.
Kos onsdag
Randi