torsdag 5 januari 2012

Afton idag igen ;)

Trettondags afton
en blingbling kväll igen?
(ser ni fluffiga västen längst bak på bilden! Ibland blir jag så där YBER feminin när jag ser något
som denna västen trillat dit på den när jag shoppade i Danmark på inköpsresan)
Alla bilder idag från gällande Vinterkatalog hos Lisbeth Dahl!

För att fira på butiken denna afton har vi 20 % på alla Accessoarer
Väskor smycken mössor vantar strumpor diadem dekor rosor
silkes sjalen (som ligger över armstödet på bilden) har jag slagit till på fast i annan färgställning den är LJUVLIG!


Jag gillar VERKLIGEN då det sticker upp SNYGGA strumpor ur höga skor / stövlar och kängor
vi her en BRA sorteringa av sådana strumpor på Handplockat

Lisbet Dahls stora necessär som den längst bak kan nästan användas som kuvert väskor ;)

Vad händer idag då ?
Jag ska jobba FÄRDIGSTÄLLA DET SISTA
hinner jag ska jag lämna ut några underlag
Hemmavid INGA PLANER - Plötsligt händer det?
 kanske julen får flytta in i sina kartonger igen
Imorgon ska vi fylla lastbilen
Operation ombyggnation hägrar och nu vill HELA familjen komma igång

Om jag hinner ska jag även rensa upp i skåp och lådor denna helg
vore förträffligt skönt att få slänga lite SKRÄP som man sparar på sig av någon anledning!
Sedan ska jag försöka övertala maken att vi ska köpa två gamla järnfönster som jag hittat vore SÅÅÅ coolt att ha dem i en innervägg uppe på vindan!
wish me good luck I'll need it

Iväg med er nu och fynda lite Accessoarer på Handplockat!
all yours

Inga kommentarer: