torsdag 14 juni 2012

Underbart i TRIPPEL Bemärkelse



Ä N T L I G E N !!!
Goooood morgon FINingar!
Strax innan sju denna morgon så kom världens bästa snabbaste och underbaraste målare
(som har jobbat snart hela sitt yrkesverksamma liv på pappas målarfirma)
Nu sätter han väv ovanför våtrumsmattan ikväll installeras den vägghängda villeroy & boch wc stolen 
sedan är det skurning som gäller....
MEEEEEEEEEEN TA DAAAA
igår kväll 
Duschade JAG  HEMMA första gången på ÖVER 20 veckor!!!!
HANDCRÉME SALVIA/ROSMARIN/LAVENDEL

Handcréme med Sheasmör för torra händer och narig hud.
Sheasmör skyddar, vårdar och är fuktbevarande. De eteriska oljorna från Salvia/Rosmarin/Lavendel doftar fantastiskt, stimulerar, är sammandragande och svagt antiseptiska.
Ingredienserna vi använder i vår handcréme är certifierade av ECOCERT och är av högsta kvalitet.
Innehåll: 100ml.


Så nu sitter jag med en frisyr som har en konstig form här på kontoret!
jag somnade mycket gott ( hårt kroppsarbete igår så jag är faktiskt ledabruten idag) men jag somnade med fuktigt hår! och hann inte duscha innan denna morgon innan målaren kom!
DOTRA hallå att få ut en 16åring ur duschen INNAN målaren klev in genom dörren
 var en omöjlig ekvation!!!



ANSIKTSOLJA: PETIT GRAIN
Ansiktsolja för normal till torr hy. Balanserad oljeblandning för att snabbt tas upp av huden.

Innehåller enbart ekologiska ingredienser: Tistelolja (Carthamus tinctorius), E-vitamin (Tochopherol), Eteriska oljor.
Mängd: 50 ml

När jag klev in genom lagerdörren nyss stod en lite leverans från Lilla Bruket
Den hamnar in på webshopen idag www.handplockat.nu
 och finns på INTERIÖR & Design att titta närmare på!


Tänk denna helg kommer det att vara lite fix kvar att göra i badrummet (taklister och små saker kvar)
men IDAG får jag skura UR badrummet och fylla upp det med allt detta magiska från Lilla bruket.

Igår kom bästaste vännerna och hjälpte till med förberedelserna  inför morgondagens FEST
för våra barn!



CITRONGRÄS

Flytande tvål att använda till händer eller hela kroppen. Eterisk oljemix med Citrongräs stimulerar och aktiverar.
Råvarorna är till 85% certifierade av EcocertRåvarorna är till 85% certifierade av Ecocert och innehåller inga artificiella konserveringsmedel.


Innehåller 450 ml.


Tänk min bästaste vän och jag gick 12 år i skolan tillsammans och nu har deras son och vår dotter gjort det samma i alla fall åk 1-9 . i morgon går det ur ).an och våra familjer bjuder klassen på examens middag hemma hos oss! .... SÅ DET BLEV vårutstädning av Bagarstugan i gårkväll, fixande med bord och stolar utomhus och inomhus!

Jag slet som en GNUUUU utomhus igår röjklippare ... gräsklippning ( VI HAR GALET med kvadratmeter gräsyta) och sedan tände vi gasolbrännarn och brände ogräs i gruset...
Ogräset i rabatterna får vara med på festligheterna ;) jag hinner inte med dem idag då kvällen är vikt åt morgondagens festmeny!
Matlagning och städning på dagordningen eller jag kanske ska skriva kvälls och natt ordningen ;)

Men flytta in i badrummet idag DET SKA JAG !!!!
trött och lycklig precis som det ska vara !

Kolla nu in våra Bad spa och Egenvårdsprodukter du med ! 
HÄR kan du läsa mera !


Inga kommentarer: