lördag 6 april 2013

Nu är det Web butikens TUR !

GLAD LÖRDAG
Ofta har vi erbjudanden som bara den fysiska butiken har och inte webbutiken
Så dagens första erbjudande är för ALLA kunder även våra "långväga"

www.handplockat.nu

Men jag har knåpat ihop ett specialerbjudande till alla som TITTA IN ÅXÅ ;)

Jag jobbar nämligen Söndag 12-15 på handplockat så det är klart man vill se Glada kunder;)

Familjen är i Umeå och idag står det Tävling på deras dagordning på min står det JOBB och STÄD
jag jobbar i morgon med sedan är det måndag tisdag kvar och sedan åker Maken och jag mot Huvudstaden och då ska vi sola insidan band annat på mässan Nordiska Trädgårdar
JAG LÄNGTAR

Ha nu en fin lördag sedan hoppas jag vi ses i morgon

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm it looks like your blog ate my first comment (it was
super long) so I guess I'll just sum it up what I had written and say, I'm thoroughly enjoying your blog.
I too am an aspiring blog writer but I'm still new to everything. Do you have any tips and hints for first-time blog writers? I'd genuinely appreciate it.


Feel free to surf to my web page polo factory outlet