tisdag 30 april 2013

VALBORGSMÄSSOAFTON

Goood morgon alla fina
Jag har inte hunnit blogga sedan våra semesterdagar...
SKANDAL
det är som lite  jaaa mycket just nu :) Byggmöten, Modevisning och kvällsöppet INVENTERING i 4 butiker! och nu stundar Arcus Vårmässa KUUUUULIT fredag - söndag
vi ska bygga två montrar... en för HAPPY och en för Handplockat!

Vaknade strax efter tre denna morgon 
Idag är det MASSOR på gång KULIT


Patina LOVE IT... och den här mildgröna färgen jag kan inte få nog...
Älskar att vi kan med avläsare läsa av en kulör och sedan kan man bryta färgen... 
jag har några gamla möbler med patina som verkligen bjuder på mina favorit kulörer! 


Många av er ska säkert elda idag... vi har inventering 
och i morgon jobbar jag på Handplockat så vi har extra öppet
kom och hälsa på vet jag
1 maj öppet 11-15
VÄLKOMMEN
imorgon har våra vänner årspremiäääär på sitt CAFÉ
12-17 har Café Rävasten Öppet 


Idag blir en rolig dag på jobbet butikerna har öppet till 15 
från morgonen ska jag förbi på Arcusmässan med påsar till Goddiebagsen
och sedan ska vi vidare på hemligt uppdrag 
håll tummar och tår för oss idag 

STORA VALBORGSMÄSSOKRAMEN

2 kommentarer:

Anonym sa...

Article writing is also a excitement, if you know after that you can write or else
it is complex to write.

Also visit my weblog; registry cleaners

Ingrid sa...

Ja den där grönturkosa färgen är ett genomgående tema i mitt kök. Jag älskar den, verkar inte bli less och det brukar jag annars bli.

Hoppas allt är väl med dig och de dina!

~Ingrid