lördag 11 maj 2013

Ledig lördag Underbart


Jag blir GAAALEN NoaNoa & Container har levererat SOMMAR PLAGG
love it

Idag har vi Kofta och top specialare på butiken
kolla in DETALJERNA på denna goding prickig innanför knappslån och klädda knappar i samma tyg suck så fin!

Glädje suck igen
här har vi ett i-lands problem jag kan inte bestämma mej ska jag köpa denna låååånga härliga kofta i rosa eller i ljusblå mint galet fin till ChillNorways butterfly klänning...

Dagens specialare på butiken är 
Top + Kofta = sant
så detta veckoslut Lördag & Söndag 
kan du när du köper Top och kofta få 30% på ditt köp


idag ska jag inviga mina nya stövlar LOVE ...

men först ska vi på Sinnenas ateljé och några handelsträgårdar... är det semesterdag så är det 
ha det BÄST

1 kommentar:

LantlivsAnette sa...

Ohhh så mycket fint...förstår att det blir lite svårt att välja...snygga stövlar !! Ha en fin helg
Kraaam Anette