fredag 23 augusti 2013

Gårdshuset vi hyrde istället för hotell och Formex inköpsdagar

Detta lilla innergårds hus bodde vi i under modedagarna och Formexhelgen
GALET fint 
Ett gammalt stall som är ombyggt till bostad i två våningar på en innergård 
Galet fint och magiskt sköna sängar
Här blev det surr efter låååånga arbetsdagar kan jag lova :)
Kram till Anneli, Anette Elisabeth och Lina som ville följa hoppas fler vill nästa gång...
och till Johanna som kom och hälsade på en kväll


Inne i huset var det modernt men Anette fick sova med en kakelugn ialla fall ;)
helt Kriminellt fint var det ... det är kul att bo ihop så man hinner PRATA lite på kvällarna.
Det är så mycket intryck på dagarna att man har en hel del att smälta på kvällarna alla intryck och inköp.


Nu bilder från Inköpsdagarna
Detta fina porslin finns redan på Handplockat svart och vitt
jag vrål gillar denna leverantör ;)


Brukas Showroom ute i frihamnen har aldrig hittat så mycket osm denna gång första leveransen är redan på väg och kan landa denna vecka
jag ÄLSKAR de nya brödburkarna 
måste ses LIVE....

Denna dagen börjar med ett tandläkarbesök 
har bitit bort en flisa från ena framtanden hua jag gillar inte tandläkar atmosfören men det är vara att bita ihop ( men inte för hårt)

1 kommentar:

LantlivsAnette sa...

Sååå mysigt vi hade det..huset var verkligen urgulligt och trevligt..och så hade jag ju så trevligt sällskap också...Kraaam Anette