fredag 2 augusti 2013

Lite mustigare ... mera varma färger och ombonat.



Visst är det fint med råspont  och tegel... blir sådan stämning.
Jag gillar verkligen Demidekks Svarta matta färg vi har målat utbyggnaden med 
den som ska bli nya Happy Homes entrén ;)


Gillar griffeltavlan med krokar alt skriva in Måndag till fredag för den eller varje familje medl. 
Lampan har vi redna i Kalix och Älvsby butiken ;)
sedan gillar jag de stickade puffarna... i inredningstidningar är de så dyra tycker jag ....
HINNER JAG så ska jag köra till denna Leverantör i Danmark till veckan och kolla in puffarna LIVE och jag hoppas verkligen de har ett BRA PRIS ;)


Varma mustig höstfärger...
Lite mera dovt och en gnutta mint ;) här har de fångat stämningen tycker jag :)

4 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Ohh så fint..mustigt och ombonat..lampan sålde jag direkt då jag hängde upp den..jättefin är den..Kraaam Anette

Handplockat sa...

OJ jag då är den SLUT i Kalix då ;)
:) Tur att det är FORMEX snart :D

Ingrid sa...

Extra roligt att den fina grönfärgen hänger med lite till. Jag kan inte få nog av den. Tycker mycket av det som kommer i höst är så fint, det känns varmt och mysigt fast ändå inte plottrigt. Helt min stil!

~Ingrid

Handplockat sa...

ELLER HUUUR Ingrid...
håller MED :)