lördag 19 november 2016

HÖG TID

Hög tid att börja ta beslut om ytskikt :) i 1.Toan 2.Baddelen 3.Sovrummet och
 4. Mini Garderoben en enkel Walk in Closet (WIC inte att förväxla med WC)

blider från min Printerest ( not my pic )

Det blir en vägg bakom sänggaveln och där blir en vrå där vi får plats med förvaring
 ( Gammalt hus och när vi flyttade in fanns TRE  garderober här hemma och två kammare som blev barnens rum )

Jag är rätt så TRIST ... eller ska man säga RÄTT PÅ när jag ska välja tapeter det handlar ofta om kärlek... jag trillar lixom dit 

i veckan på Jobbet ( fastighetskontoret ligger i vår Happy Homes butik ) bläddrade jag i Katalogen New York från ja min favorit tapet leverantör Sandbergs och där var den 
SOHO en tapet som nu är uppskiven och ska beställas till vår WIC Skönt ett beslut fattat :) 
jag bara föll pladask.

Så ser den ut på håll 
diskret småblommig

Denna till vänster på nära håll här syns metalllystern i blommorna
jag bara blev kär...
funderar på att spraya inköpta gadinstäger och konsoler i samma metall lyster.

Nix pix nu ska jag måla en spiselkrans som maken PRECIS byggt 
till vår 70-tals öppenspis på övervåningen
Ha en fin Lördagskväll

Anna

Inga kommentarer: